Jump to content

Fejl i modulerne


Langtofte

Recommended Posts

Hej 

 

Jeg er begyndt at modtage en fejlmeddelelse når jeg åbner modulsiden. Fejlen betyder også at jeg kun kan se halvdelen af mine moduler. De bliver ikke medtalt i kategorierne og står heller ikke i modullisten. Det påvirker ikke frontoffice på alkoholfributik.dk, men jeg kan for eksempel ikke skifte billeder i dias på forsiden.

 

  1. 3 fejl 
    1. [autoupgrade] Fejl fundet i konfigurationsfil: Opening and ending tag mismatch: meta line 4 and head
    2. [autoupgrade] Fejl fundet i konfigurationsfil: Opening and ending tag mismatch: head line 3 and html
    3. [autoupgrade] Fejl fundet i konfigurationsfil: Premature end of data in tag html line 2

Jeg har forsøgt at omdøbe must_have_modules_list.xml, men det ændrer ikke noget.

 

Al hjælp modtages med kyshånd

 

Tue :-)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej :-)

 

Ja jeg har en del Kenskab til det, men ingen løsning desvære  , jeg har hjulpet en 10 -15 shops der har haft dette problem og den eneste løsning jeg har haft er at fejlen er forsvundet når jeg har flyttet deres shop, så enten er det en database fejl i oneclick eller er det UNOEURO eller meebox.

Alle dem jeg har hjulpet har, hælder ikke rettet i noget eller installeret noget nyt, de har bare passet deres shop hvorpå fejlen kommer og går, men ens med dem alle er at de har et onclick install ved enten UNOEURO eller Meebox.

 

//Nick

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...