Jump to content

Eénmalige kosten toevoegen aan product


kommertje_e

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een wens, maar dit krijg ik niet voor elkaar. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen:).

 

Ik heb een product waarvan de minimale bestelhoeveelheid 100 is. Dit is een persoonlijk ontwerp-product waarbij voor de eerste bestelling éénmalige ontwerpkosten worden berekend.

 

Nu heb ik een combinatie gemaakt en bij invloed op prijs + €60,00 gezet, maar dit berekend hij dan over elk stuk artikel. Bij de minimale afname van 100 wordt nu dus 100x€60,00 berekend wat natuurlijk niet de bedoeling is!

 

Is er een manier dat er een keuze gemaakt kan worden tussen "eerste bestelling" of "eerder besteld" en dat er dan bij "eerste bestelling" eenmalig 60 euro wordt toegevoegd aan de winkelmand ongeacht hoeveel er besteld wordt?

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Groet,
Elmar

 

post-1185234-0-53077800-1458828938_thumb.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Je zou kunnen instellen dat de prijs met instelkosten de normale prijs is en dat je bij bestelling van meer dan één 60 euro korting krijgt. Dat wordt niet echt mooi (je krijgt overal een heel hoge prijs tenzij je in de template gaat hacken) maar ik zou zo niets anders weten te bedenken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...