Jump to content

Back Office Addon Login Nog Steeds Niet Bereikbaar...


Recommended Posts

Hallo, 

 

Ik kan nog steeds niet in loggen in mijn back office addons module login. Ik wou graag Multisafepay IDEAL installeren maar toen kwam er een error dat ik eerst moest inloggen op prestashop addons via de back office. ik had al een account op prestashop addons, en toen ik de username en wachtwoord probeerden (9 dagen geleden) kwam er een error: "PrestaShop was unable to log in to Addons. Please check your credentials and your Internet connection. "

 

dat kan gebeuren dacht ik, het zal de allow_url_fopen   wel zijn. die heb ik veranderd naar "on". 

 

nog steeds kan ik niet inloggen... Ik direct me provider gebeld, kunnen me niet verder helpen.... 

 

Ik ben heb aan dit kleine detail al meer als een week aandacht en tijd aan gegeven wat mij eigenlijk helemaal gestrest maakt..... 

 

 

Hier is de php.info van mijn webshop: http://webshop.mxinnertyres.com/info.php

 

 

A.U.B. help me verder, Lorenzho 

Edited by lorenzho (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het gevonden !!! Na hoeveel dagen ?!?!

 

Het lag aan het php script van multisafepay.... het script van multisafepayideal.php was heel slecht geschreven waardoor prestashop het niet kon indentificeren. :wacko:  :blink:

 

Opgelost. 

 

:)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hier een gelijkaardig probleem:

Cannot get catalog data, please try again later. Reason: cURL error 7: Failed connect to api-addons.prestashop.com:443; Connection refused

Hoe heb jij dit opgelost?

hetgeen ik wel gedaan heb is een poort beveiliging in SSH server, poort 22 verwijderd, of dit de oorzaak kan zijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...