Jump to content

Vareattributterv [Løst]


Carsten1971

Recommended Posts

Hej

 

Jeg sælger en vare i løsvægt og har brug for at kunne vælge forskellige gram typer og dermed også få kalkuleret en ny pris.

 

Jeg har oprettet under >> Vareattributter >> Tilføj ny egenskab en Gruppe som hedder Antal gram.

 

Derefter klikker jeg ind på Antal gram og har tilføjet 1 værdi >> 150g

 

Så klikker jeg over i mit varekatalog og finder den vare jeg skal have Antal gram tilknyttet.

 

I varen klikker jeg på Varianter og klikker på >> ny variant

 

  

Se screendump, hvor det fremgår at prisen på vare ender på 35 kr, hvilket passer med at varens pris er 25, de 150g er sat til 10 kr = 35 kr. logisk nok.

post-1205280-0-85490700-1457711531_thumb.jpg
 

Men, her hopper min kæde af, for når jeg viser vare ude i min test shop, så ender prisen på 92,81 kr??????

 

Jeg når lige at se inden siden bliver helt opdateret at prisen blinker og der står 35 i nogle få millisekunder blot for at ændre sig til ovenstående???

 

post-1205280-0-48405000-1457711670_thumb.jpg

 

Jeg har en test shop på en anden server, her laver jeg akkurat det samme som ovenstående, her er prisen rigtig?

 

 

Glemte lige at fortælle at når jeg lægger varen i kurven, så er prisen 35 kr. ????

 

 

Hvor går det galt?

 

-

Carsten

Edited by Carsten1971 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej igen

 

Jeg fik en ide og klikkede ind på valutaer og her kunne jeg se at den danske kr. var sat til 6.xxx i vekselkurs, det virkede mærkeligt og jeg ændrede den til 1, nu er prisen rigtig, men det var den også før med alle de andre varer?

 

Jeg forstår det ikke rigtig?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...