Jump to content

Tema Konfigurator "live" Virker Ikke


Recommended Posts

Jeg har 2 problemer:

1. Med positions/liveedit får jeg følgende fejl "Techinical error failed to load module list". Når jeg klikker på close får jeg det sædvanlige skærmbillede hvor jeg kan flytte med blokke etc.

Har prøvet at flytte nogle blokke, de flytter men bliver ikke hængende og save giver samme fejl som når jeg starter Live Edit.

 

2. Preferences/themes/themeconfigurator Display live configurator til Yes og klikker på view. Frontoffice dukker op som normalt men det lille tandhjul som plejer at være der - mangler så jeg kan intet gøre.

 

Har prøvet at resette modulet, checket for updates, tømt browser cache samt prøvet forskellige browsere uden ændringer. Har undersøgt om tandhjulet af en eller årsag skulle være flyttet men det ser det ikke ud til.

Det har virket tidligere - jeg har aldrig rettet noget bare konstateret at jeg kunne rette farver etc..

 

Versioner er:

Theme default bootstrap ver. 1.0

Theme configurator Version 2.1.1

Presta Shop 1.6.1.4

 

Er der andre med samme problem. På nettet er der mange eksempler men det ser ud til at det var problemer fra "gamle dage".

Edited by paul.thomsen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg "leger" bare med en butik hosted på one.com.

Alt har virket og jeg mener ikke jeg har ændret noget som skulle forårsage disse fejl.

For at afhjælpe har jeg prøvet at resette modulet Theme configurator, det ændrede ikke noget bortset fra at nogle blokke blev flyttet rundt.

Blokkene kunne jeg flytte tilbage i Position - men Live Edit i Position har stadig fejlen "Techinical error failed to load module list".

Edited by paul.thomsen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået din mail. Jeg svarer ikke på mails om support (som der også står på min profil og hjemmeside) andet end fra mine eksisterende kunder eller folk som hyrer mig til at løse opgaver, for så kunne jeg ikke lave andet...

Jeg har ikke noget godt at sige om one.com til Prestashop, så jeg ville starte der. Jeg bruger i øvrigt aldrig Live Edit til at flytte moduler. Det har tidligere kunne forårsage grimme fejl med ødelagte shops. Jeg siger ikke, at det er fejlen her, men ved det ikke da jeg jo ikke bruger det :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...