Jump to content

Opening And Ending Tag Mismatch: Meta Line 4 And Head In Must_Have_Module_List.xml (Løst)


Carsten1971

Recommended Posts

Hej
 
I backend har man denne mulighed 

 

Addons membership provides access to all our PrestaShop modules.
Once connected, your new modules will be automatically installed.
 
Det gør jeg altid, altså logger på, men i dag ser jeg så denne besked.
 
  1. Error found : Opening and ending tag mismatch: meta line 4 and head in must_have_module_list.xml file.
  2. Error found : Opening and ending tag mismatch: head line 3 and html in must_have_module_list.xml file.
  3. Error found : Premature end of data in tag html line 2 in must_have_module_list.xml file.

 

Nogen der kan fortælle mig, hvad der lige sker? jeg har ikke rettet i nogen filer og bruger standard moduler?

 

 

Derudover har jeg også fået denne fejl:

 

  1. [bankwire] Fejl fundet i konfigurationsfil: Opening and ending tag mismatch: meta line 4 and head
  2. [bankwire] Fejl fundet i konfigurationsfil: Opening and ending tag mismatch: head line 3 and html
  3. [bankwire] Fejl fundet i konfigurationsfil: Premature end of data in tag html line 2

 

Kan det passe at det er bankoverførsel modulet? men igen, jeg har intet gjort, ikke pillet eller rettet i filer.

 

Kan nogen hjælpe?

 

Mvh

 

Carsten

 

Edited by Carsten1971 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Modullisten i din shop kan ikke hentes, lyder det til - sikkert en midlertidig fejl, som måske går over af sig selv. Men det er ikke til at vide uden flere oplysninger. Læs venligst retningslinier for forum https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/

 

Du må også meget gerne skrive en sigende overskrift. Om 1 uge, 2 måneder eller 1 år, siger "Mærkeligt" ikke så meget om dit problem for folk der leder efter en løsning på et lignende problem:-)

Husk, at mange folk "lander" i dette forum fordi de Googler en specifik fejlmeddelelse - eller der er folk her, der prøver at hjælpe andre med problemer, som hurtigt skal kunne skimme gennem forum og se, om det er fejl man kan byde ind på.

 

Så jo mere udførligt, du skriver i dine indlæg, jo bedre chance er der for hjælp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...