Jump to content

Hjælp Til Upload Af Webshop


Malthe84

Recommended Posts

Hej derude

 

Jeg har fået lavet et webshop i Prestashop 1.6.

 

Webshoppen er færdig og klar til at gå i luften.

 

Jeg har købt et domæne og server-hosting ved Meebox.

 

Mit spørgsmål er så - hvordan får jeg min webshop lagt op på serveren og med det nye domænenavn?

 

Hvis der findes en step-by-step guide, sig da gerne til.

 

På forhånd tak.

 

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Det findes der tonsvis af guides til på nettet. Bl.a. denne og selv om du flytter fra localhost, f.eks. en WAMP server til webotel er proceduren den samme - men alt afhængig af, hvor du flytter fra selvfølgelig (som du ikke oplyser):http://www.hostknox.com/clients/knowledgebase/567/How-to-move-PrestaShop-to-a-new-host.html

 

Ellers søg på nettet, der findes som sagt et utal af guides.

 

Husk at rette dit indlæg til løst, hvis dette svar løser dit problem: https://www.prestashop.com/forums/topic/143678-tip-s%C3%A5dan-retter-du-dit-indl%C3%A6g-til-l%C3%B8st/

Link to comment
Share on other sites

Hej og tak for jeres svar.

 

Med til historien hører, at jeg betalte en gut for at lave en webshop til mig. Han smuttede dog straks efter at have fået sin betaling, og jeg stod tilbage med en halvfærdig løsning. Det har lykkedes mig at få det sidste på plads, og webshoppen er klar til at blive lagt op.

 

Jeg har adgang til backoffice-delen, hvor jeg kan rette i selve webshoppen. Den ligger på prestashops egen server fik jeg indledningsvis at vide.

 

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Hej og tak for jeres svar.

 

Med til historien hører, at jeg betalte en gut for at lave en webshop til mig. Han smuttede dog straks efter at have fået sin betaling, og jeg stod tilbage med en halvfærdig løsning. Det har lykkedes mig at få det sidste på plads, og webshoppen er klar til at blive lagt op.

 

Jeg har adgang til backoffice-delen, hvor jeg kan rette i selve webshoppen. Den ligger på prestashops egen server fik jeg indledningsvis at vide.

 

Mvh.

Hej Malthe, lyder som en træls oplevelse! Skriver lige privat så hjælper jeg dig igang, ganske gratis! ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...