Frits van Leeuwen Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 (edited) Hallo allemaal, Ik werk met prestashop 1.6.1.4 Producten die ik niet meer kan bijbestellen, daarvan wil ik graag aan de potentiële klant tonen, wat de voorraad nog is. Hoe kan ik dat doen? Vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Edited February 28, 2016 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted February 28, 2016 Author Share Posted February 28, 2016 Ik heb dezelfde vraag ook in het Engels talig forum geplaatst. Daar kreeg ik snel antwoord. Helaas begreep deze persoon mijn vraag niet helemaal. Ik kon via Instellingen -> Product de instelling wijzigen. Door de instelling daar te wijzigen, geldt dat gelijk voor de hele winkel. Ik wilde alleen voor de producten die in mijn op=op actie staan. Daarnaast kreeg ik een probleem. De hele voorraad stond op 0. De instelling dat hij de voorraad uit het magazijn moest halen was terug gezet daar de standaard instelling. Ik moest mijn 27 producten dus allemaal langs om het weer recht te zetten. Gelukkig deed ik dit niet bij 1 van de 2 andere winkels van mij, want dan had ik meer dan 600 producten moeten corrigeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Deze module misschien?? http://addons.prestashop.com/nl/4947-product-stock-realtime.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 (edited) Wow.. Het ziet er heel mooi uit. Maar ik kijk eerst wat er mogelijk is via het standaard programma. Of als er iemand een gratis module weet, dan wil ik het daar ook wel mee proberen. Edited February 29, 2016 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts