Jump to content

One Page Checkout


jacobhougaard

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har installeret one page checkout v2.3.9 - af Zelarg på min shop 1.6.1.4

Jeg har fri fragt ved køb over 499,-

 

Men putter jeg noget i kurven der koster over 499,-, så der udløses fri fragt,  pitter opco modulet helt.

Min leveringsmetode og min betalingsmetode står bare og kører rundt, som om det ikke loader ordenligt.

 

Det hele kører fint så længe det der er i kurven ikke overstiger 499,-

 

Mht fri fragt over 499.- har jeg prøvet at lave det som cart rule, og har prøvet med modulet Free delivery v1.4.2 - af MARICHAL Emmanuel.

Det fejler ved begge....

 

Hvad kan problemet være, håber på lidt hjælp.

God dag

Jacob

Edited by jacobhougaard (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det er med al sandsynlighed en fejl i dit theme - i de sidste 10 shops, jeg har opsat har der været denne fejl, fordi bl.a. Templatemonster ikke har opdateret deres themes (selv om rettelsen fra PrestaShops side skete i august sidste år). Der er noget kode, der skal fjernes - så virker fri fragt. Det er i øvrigt ikke nødvendigt at installere et separat modul til dette. Det virker som standard med fragtopsætning.

 

Se dette link for den kode, der skal fjernes: https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/commit/ed48e0f6074bb26ab20b4a1020175127da2235d1

Link to comment
Share on other sites

Det er med al sandsynlighed en fejl i dit theme - i de sidste 10 shops, jeg har opsat har der været denne fejl, fordi bl.a. Templatemonster ikke har opdateret deres themes (selv om rettelsen fra PrestaShops side skete i august sidste år). Der er noget kode, der skal fjernes - så virker fri fragt. Det er i øvrigt ikke nødvendigt at installere et separat modul til dette. Det virker som standard med fragtopsætning.

 

Se dette link for den kode, der skal fjernes: https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/commit/ed48e0f6074bb26ab20b4a1020175127da2235d1

Mange tak for svar....

Prøver mig frem

God aften

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...