Jump to content

Fragt


Recommended Posts

Hej jeg bruger PrestaShop 1.6.1.4

 

ny installation på one.com

 

Jeg er stødt ind i et STORT problem med forsendelsesfirma- Den eneste mulighed jeg har at få fragt på er ved at sætte funktionen "uden for rækkevidde" sådan at den tager max prisen på fragt,

 

Jeg har sat alt op som på min 1. prestashop, eneste forskel er jeg på den første lavede en upgrade af 1.5

 

Har set flere sider på nettet som omtaler "buggen" men er der nogen der kan hjælpe mig videre i denne sag eller kal jeg den lange vej og starte forfra med 1.5 for så at opgradere?

Link to comment
Share on other sites

Hej med jer, tak for indspark!

 

Jeg så at forsendelse MAX settings (størrelse, vægt, mv.) laves i "in" hvor jeg havde sat "cm" under parametre! Ændrede det og så virkede det.

Kan man ændre "in" til "cm"? eller hvordan er det?

 

Jeg tror den kører okay på one.com, men er dog ikke startet op for kunder endnu, så jeg må følge det nøje.

Læste lidt vedr. hastighed etc. er der noget i ved jeg bør være opmærksom på?

 

Ellers flytter jeg naturligvis webhotel :)

 

God weekend!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at one.com har fået professionelle web-hoteller siden jeg sidst har kigget på dem,

så det kunne da være interessant at høre hvordan de kører. Hvilket web-hotel har du valgt?

 

Hastighed er en vigtig parameter og er et spørgsmål om hvormange resourcer (CPU, RAM etc.), du har til rådighed på dit web-hotel.

 

Derudover kræver PrestaShop nogle gange, at man kan ændre lidt i PHP-opsætningen, for at det kører.

Det skal din host være villig til at ændre på for netop dit web-hotel. 

Link to comment
Share on other sites

Modtaget! Jeg kørte et par online test på shoppen de landede på 2,5 sek - 4 sek det tænker jeg er okay!?

 

Jeg har lige nu "kun" det billige webhotel men har 4 så burde se at få dem lagt sammen til 1 webhotel.

 

Kører dog den store pakke med undervisning i CMS og de grundlæggende ting i presta har lige kørt 16 kursister på samme webhotel og uden de store udfordringer, der var 2 der måtte trykke genstart installationen.

 

PHP kører uden begrænsninger "siger de" så har endnu ikke mødt udfordringer der MEN mangler og 49 vareoprettelser endnu så det er først der den må stå sin test.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...