Jump to content

Voorraadbeheer En Productcombinaties, Wil Attribuut Zonder Combinatie


demico

Recommended Posts

Bestaat er een mogelijkheid om een attrubuut toe te voegen (bv borduren / personaliseren) zonder dat dit de voorraad verder beinvloed dus geen aparte voorraad.

Ik wil namelijk als ik een roze romper in maat 62 verkoop kunnen zien dat deze 1 minder wordt maar dat gaat niet als ik de optie "borduren" erbij zet, dan maakt ie daar een "artikel" van en zie ik nog niet dat het goede artikel wordt verminderd..

 

Iemand een idee?

Link to comment
Share on other sites

Je kunt vrije velden definiëren waar klanten hun wensen in kunnen zetten. In het (Nederlandstalige) menu van een Prestashop product vind je dat bij aanpassingen en dan tekstvelden. 

 

Dit zijn vrije tekstvelden en jij wilt zo te horen een dropdownmenu waar mensen uit kunnen kiezen. Dat zou je dan met wat knutselen in de template kunnen bereiken.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Persoonlijk zou ik juist wel voor combineren kiezen. Je kan er dan 1 aanmaken zonder bewerken en een combinatie met bewerken. Bij het artikelkrijg je dan de mogelijkheid om daar voor te kiezen. Je kan daar dan alle varianten opgeven en er ook gelijk de prijs aan hangen.

Ik snap even niet wat je precies bedoeld...  ik stuur je even een PB

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...