Jump to content

Problemer Med Flere Sprog På Siden


khaledsaied

Recommended Posts

Hej

Jeg bruger prestashop 1.5.6.1. Hjemmesiden er på dansk og jeg har for nyligt tilføjet det engelske sprog til hjemmesiden, så man kan skifte mellem dansk og engelsk. 
Dog opstår der problemer såsnart jeg skifter til engelsk, hvor hjemmesiden går blank. Alle sider fungerer fint på engelsk undtagen forsiden (index.php).

Hvordan kan jeg fixe dette?

 

Min hjemmeside er: http://buyzaaptv.dk

 

På forhånd tak.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har slået debug mode til og får følgende fejlmeddelelse:

 

Notice: getimagesize(): Read error! in /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/phpthumb/GdThumb.inc.php on line 1070

Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'File is not a valid image: /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/images/' in /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/phpthumb/ThumbBase.inc.php:193 Stack trace: #0 /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/phpthumb/GdThumb.inc.php(1081): ThumbBase->triggerError('File is not a v...') #1 /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/phpthumb/GdThumb.inc.php(98): GdThumb->determineFormat() #2 /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/phpthumb/ThumbLib.inc.php(127): GdThumb->__construct('/home/buyzaapt/...', Array, false) #3 /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/BaseSource.php(117): PhpThumbFactory::create('/home/buyzaapt/...') #4 /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/sources/images/source.php(55): LeoBaseSource->renderThumb('http://buyzaapt...' '1000', '340') #5 /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/leobtslider.php(578): LeoImagesSource->getData(Object(LeoParams)) #6 /home/buyzaapt/pu in /home/buyzaapt/public_html/modules/leobtslider/libs/phpthumb/ThumbBase.inc.php on line 193

Edited by khaledsaied (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...