Jump to content

E-Mærke Logo På Shop


Kent Falkenstrøm

Recommended Posts

Hej.

 

Min shop www.SuperGadget.dk er lige blevet E-mærket, så jeg er igang med at få lagt E-mærket's logo på siden, hvor det skal være.. - Jeg har dog lidt problemer, med at få dem lagt på.

 

1. logo, vil jeg gerne ha oppe til højre for mit hoved-logo på forsiden. Der er masser af plads til det, men hvordan finder jeg ind til filen som sætter det op?

 

2. logo vil jeg gerne ha imellem ePay og Pay pal logoerne, på højre side af siden.

 

3. og sidste E-mærke logo vil jeg gerne ha at man ser lige inden man trykker "Godkend og betal", når man bestiller varer.

 

Kan jeg i det mindste bare få det et sted, som et link ind til mit certifikat, vil det være okay, som en start.

 

Jeg håber noget kan inspirere mig, så jeg kan få logoerne lagt på.

 

På forhånd tak,

Kent,

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Prestafan1234.

 

Tak for dit svar, som jeg først lige har set nu. Jeg vil meget gerne ha E-mærke logoet i højre side, evt. under Pay-pal logoet.

- Kan du evt. guide mig til hvilken fil jeg skal rette i, for at kunne placere det der (inkl. linket til mit certifikat).

 

Jeg har ikke reklame-blokken installeret, og kan ikke umiddelbart få lov at installere den.. Men vil også meget gerne undgå at ha flere blokke i venstre side,

 

Håber du eller en anden kan hjælpe med at få det rettet på plads.

 

Mvh Kent.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...