Jump to content

Subcategorie Afbeelding


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik loop in mijn webshop tegen een lastig probleem wat ik niet opgelost/gevonden krijg. Ik heb in subcategorie een Thumbnail geplaats (zie foto 1) afbeelding is 'DEMO" deze wil ik eigenlijk alleen zichtbaar hebben zoals op foto 1. Maar ik zie hem ook terug in mijn teksten van het betreffende subcategorie (zie foto 2) en dat wil ik dus niet. Weet een iemand van jullie waar ik dat ergens aan zou kunnen passen.

 

Even dus voor de duidelijkheid ik heb maar 1 "DEMO' afbeelding geplaatst in Categorieën>subcategorieën > Menu thumbnails. 

 

Ik hoop dat er een mooie oplossing bestaat.

 

Groetjes Silvio

 

post-545281-0-96365200-1453372139_thumb.pngpost-545281-0-60396700-1453372140_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Dank je voor uw support, maar ik heb deze regel tijdelijk verwijderd, maar daar was het probleem niet mee opgelost. Want de afbeelding zoals op foto 2 was nog gewoon zichtbaar op die plek. En ik wil de foto dus daar juist verwijderen.

 

Hopelijk kun je me toch nog verder helpen.

Link to comment
Share on other sites

Maar ik heb verschillende mogelijkheden om afbeeldingen te plaatsen in categorieën, misschien heb ik de afbeelding gewoon op de verkeerde plek staan. Dus als ik enkel een afbeelding wil in de afbeelding blokjes van subcategorieën, waar moet ik de afbeelding dan plaatsen. Ik heb hem bij de subcategorie Sneakers geplaatst in de eerste upload mogelijkheid (beeld).

 

Kijk anders maar even mee http://www.albertobellini.nl

Link to comment
Share on other sites

Hoi Silvio,

 

ik heb zojuist gekeken bij het submenu herenschoenen gekeken, maar ik zie geen Demo plaatje staan.

 

Ik kan onderschrijven hoe belangrijk het legen van de cache (in de BO) is tijdens het aanpassen van de shop, gisteren ook uren gezocht waarom een bepaalde oplossing niet werkte.

het openen van de site vanuit een andere browser kan ook al voldoende zijn.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de demo afbeelding weggehaald, en er gewoon weer een foto van een schoen ingezet. Maar probleem is niet opgelost maar zelfs erger geworden, want nu zie ook als ik vanaf de homepagina op een nieuw product kies ik ilv een foto een graat vraagteken zie.

 

Heel erg vreemd gaat dat nou weer vandaan komt.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden om mijn probleem met de subcategorie afbeelding. Dus ik hoop dat iemand mij toch de juiste oplossing kan bieden.

 

Dus op foto 01 staat bij de subcategorie SNEAKERS een foto, maar als ik op die foto, kom ik uit bij subcategorie SNEAKERS en daar staat tussen die subcategorie tekst de zelfde foto in het groot (zie foto 02), maar ik wil die foto eigenlijk weg hebben, zodat de subcategorie tekst wel zichtbaar blijft.

 

Ik krijg het niet gevonden, is best irritant.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

volgens mij heb ik hetzelfde probleem.

 

als ik een hoofdcatagorie aanmaak, hierin een subcatagorie en deze een afbeelding wil geven van 125 x 125 px. en hierop klik naar de volgende onderliggende catagorie, dan zit de tumbnail van de catogorie boven in de titel als background onder de tekst (die dan wit wordt)....

is dit ergens in de instellingen aan te passen? heb vanalles geprobeerd maar lukt niet.

 

gebruik de standaard theme.

 

ook het verwijderen van de regel in category.tpl, zoals beschreven in deze topic helpt niet ... ;-(

 

weet iemand hoe dat kan?

 

groetjes harry

post-1197464-0-38315600-1455631862_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Beste PrestaShop Newbie,

 

Hoe heeft u die balk opgelost? Ik kom daar helaas niet uit.. Heb met veel moeite het voor elkaar weten te krijgen

om de afbeelding niet meer te zien, maar nu is de balk wel erg lang in vergelijking met de hoeveelheid tekst die ik daar

wil hebben.

 

Ik kijk uit naar uw antwoord!

 

Met vriendelijke groet,

Aron Verhoeven

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

hi,

 

 

Ik wil ook graag de afbeeldingen van de sub categorieën weg. 

 

Ik heb het bovenstaande punten allemaal doorlopen, maar de afbeeldingen gaan niet weg.

Het enigste wat ik niet heb geprobeerd, is mijn Best Kid module uit en aanzetten. Omdat ik dit al een keer eerder heb gedaan en toen ging het helemaal mis. 

Nog andere tips?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...