Jump to content

[Løst]Add To Cart, Valgbare Features Vises Ikke Altid.


paul.thomsen

Recommended Posts

Default tema:

 

Hvis jeg har et produkt med features, f.eks. sko i forskellige størrelser og forskellige farver. Jeg har lavet de rigtige kombinationer så kan kunden kan vælge disse kombinationer når varen tilføjes til indkøbsvognen - vel og mærke fra produkt siden.

 

Kunden kan vælge at lægge varen i indkøbsvognen fra andre steder end produktsiden, fra nyheder, fra oversigten osv. I dette tilfælde har kunden ingen valgmulighed men har valgt produktet med standard features, f.eks. størrelse 35 / sort.

 

Hvis kunden i læg varen i indkøbsvognen klikker på "mere" knappen så kommer produktsiden.

 

Ikke særlig hensigtmæssig men det er selvfølgligt et pladsproblem at have features med - undtagen på produktsiden hvor der er plads nok.

 

Mener det er en fejl i systemet.

 

Jeg kunne derfor ønske mig blot at have tilføj til indkøbsvognen bare på produktsiden, ikke andre steder - eller erstatte de andre steder med en knap "tilføj til indkøbsvognen" som linker til produktsiden hvor så den endelige bestilling foretages..

 

 

Nogen der har et bud på hvor jeg kan rette etc.

 

Paul

Edited by paul.thomsen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Invester i Attribute Wizzard Pro.

Den har masser af indstillinger, herunder at undlade læg i kurv på oversigten, hvis et produkt har attributter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med Pertho i at Attribute Wizzard Pro er et godt modul.

 

Hvis det kun handler om, at man ikke må kunne lægge en vare i kurven, hvis der er attributter, kan dette opsættes under Præferencer - Varer. Sæt "Vis ʺTilføj til kurvʺ knappen, når varen har egenskaber" til Nej

 

Så det er ikke en fejl i shoppen, men blot forkert opsætning:-)

Link to comment
Share on other sites

Tusinde tak begge. Jeg vill kigge på Attrubute Wizzard Pro. og sætte topic til løst lidt senere.

Læg i kurven er nu afløst af "mere" knappen som viser til produktsiden - præcis som jeg gerne ville.

 

Måske off topic men jeg tager chancen:

 

I kategori view vises ved produktet de 2 farver varen fås i men ikke størrelsen. (Efter min mening skulle intet vises her da man jo ikke kan vælge).

 

De 2 farver har en link til en side som ikke eksisterer.

 

Farverne vises kun i kategori view, home view er ok og i produkt view er features alene ved læg i kurven modulet - altså også ok.

 

Paul

 

Fandt problemet. Presta Shops features colour optræder i Kategori view, en "hjemmelavet" feature med sort/hvid etc. virker som den skal.

Paul

Edited by paul.thomsen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...