Jump to content
Frits van Leeuwen

Een Pakket Aanmaken Gooit De Winkel Plat

Recommended Posts

Als ik een pakket aan maak bij product invoeren en deze vervolgens op sla, klapt de winkel/site er uit. Prestashop 1.6.1.4 bleef wel werken. Zo kon ik het pakket weer deactiveren en is alles weer in orde.

Maar dit wil ik wel heel graag gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen? Of komt er een bug-fix?

Vriendelijke groet,

Frits van Leeuwen

Onze producten voeren we in dat ze via voorraadbeheer beheerd kunnen worden. En de oude producten zetten we daar naartoe over.

Als ik een pakket aan maak en opsla, krijg ik de volgende melding:

(error) Er is een serverfout opgetreden tijdens het laden van de tabs: sommige tabs konden niet geladen worden. Probeer opnieuw door de pagina te verversen. Indien u nog steeds problemen ondervind, kijk dan de logbestanden na van uw server of contacteer uw hosting aanbieder voor hulp.

Als ik dan de website met de winkel als bezoeker van de winkel start, krijg ik de volgende tekst in beeld.

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

Hmm... Vreemd, probeer eens alle 'niet prestashop' modules uit te zetten bij "Advanced Parameters > Performance"  en probeer dan nogmaals een pakket aan te maken.

Dan schakelen we de halve winkel uit. Want ook de betaalmodules zijn "niet Prestashop" modules. 

Wel een mogelijkheid is een module uit zetten, proberen en resultaat bekijken. Daarna weer aan zetten en door gaan naar de volgende module. Maar ik vrees dat we dan wel een tijd bezig zijn.

Iets dat we uitschakelen, willen we later natuurlijk weer aan zetten als er niets mis mee is. Maar aangezien wij het momenteel weer druk hebben op de site, willen we even geen modules uit zetten.