Jump to content

Når Man Skal Bekræfte Betaling, Kommer Man Blot Tilbage Til Forsiden


km@mamik.dk

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg har fået et underligt og pludseligt opstået problem, som indtil videre har kostet mig 6 efterlade kurve i dag :(

 

Når kunden har indtastet alle sine oplysninger og klikker på "Gennemfør" (eller hvad pokker den knap nu hedder), så bliver man blot smidt tilbage til shoppens forside. Ordren bliver ikke gennemført, jeg går glip af en betaling og mister muligvis en kunde - øv.

 

Jeg har deaktiveret og slettet Quickpay modulet, og installeret/konfiguret på ny. Jeg har også prøvet at deaktiveret mit "One click payment module" samt clearet cachen efter hvert forsøg, men lige meget hjælper det.

 

Nogen der har ideer til hvad pokker problemet kan være? Som nævnt er det opstået ud af den blå luft, uden der har været pillet ved shoppen overhovedet.

Edited by [email protected] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Et eller andet, må der være ændret - fejl opstår ikke af sig selv :-)

 

Hvad får du af fejl, når du slår debugging til? http://www.psfever.com/blog/2014/how-to-enable-debug-mode-prestashop-1-6/

 

Hvis vi skal kunne hjælpe yderligere, mangler vi en del flere oplysninger - se gerne https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ for et minimum af oplysninger - og herudover ville det også være nyttigt at vide, hvilken version af Quickpay modulet og hvilket OPC modul du bruger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at slå debugging til, men det virkede ikke. Jeg har nu heller ikke så meget teknisk indsigt, og mit FTP-program (FileZilla) stillede underlige spørgsmål om gemme/overskrive, som jeg ikke fattede en pind af.

 

Jeg magter ikke at bøvle mere med det, så jeg sletter blot alle shopfiler/databasefiler fra serveren og starter forfra.

 

Hvis jeg vidste hvordan jeg sletter sådan en tråd her, så ville jeg også gøre det. Men jeg kan altså ikke finde nogen "slet tråd knap" :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at slå debugging til, men det virkede ikke. Jeg har nu heller ikke så meget teknisk indsigt, og mit FTP-program (FileZilla) stillede underlige spørgsmål om gemme/overskrive, som jeg ikke fattede en pind af.

 

Jeg magter ikke at bøvle mere med det, så jeg sletter blot alle shopfiler/databasefiler fra serveren og starter forfra.

 

Hvis jeg vidste hvordan jeg sletter sådan en tråd her, så ville jeg også gøre det. Men jeg kan altså ikke finde nogen "slet tråd knap" :unsure:

Du kan ikke slette en tråd, når først den er oprettet - kun ændre titlen.

 

Du skriver i dit indæg, at fejlen har givet tabte indkøbskurve - så lyder det godt nok drastisk at slette hele shoppen....

(Bortset fra det, så kan det jo også tænkes, at de efterladte kurve blot var søgebots - for hvis du har en kørende shop med ordrer, så sletter man den ikke bare lige pga. en fejl)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...