Jump to content
Jaroehl

Mijn Account Niet Zichtbaar In De Header.

Recommended Posts

Hi all,

Ik gebruik een template van template monster. Ik ben de header aan het aanpassen met de modules. Voorheen kreeg ik in de header mijn account, valuta en taal. Valuta en taal heb ik weggehaald en wil aan mijn account zien. Maar ik krijg aan inloggen of uitloggen te zien. Maar niet de link naar mijn account of de klant naam als hij/zij is ingelogd. Ik heb de code aangepast maar krijg het nog steeds niet te zien. Kan iemand hierbij helpen. 

zie de afbeelding voor de code in mijn blockuserinfo.

Alvast bedankt :)

post-1129616-0-98613500-1453059090_thumb.png

Hallo mdekker,

Bedankt voor je sneller reactie. Wat bedoel je precies met de waarde laten zien? Ik ben geen expert.  :)

Nogmaals bedankt.

Bedoel je dat ik error reporting aan moet zetten in prestashop. Ik heb deze copy gelijk gemaakt uit mijn admin panel. Maar als ik inlog op mijn site verander inloggen alleen in uitloggen.

Ik heb het debug commando in de script geplaatst. Maar ik zie niks gebeuren in de theme. Heel raar vind ik dit in de theme.

Mijn optionele functies staan allemaal op ja. Kenmerken ook op ja. Bedoel je dat ze zo goed zijn, of moet het juist uit?

Nee dit heeft helaas geen invloed gehad. Ik heb nu in de header zelf een link naar de account pagina geplaatst. Maar nu heb ik een probleem dat hij niet verander per taal. Dus ik denk ook niet dat dat de oplossing is.