RemySan Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Hey, Ik heb een template gemaakt via Themler voor mijn webshop. Wanneer ik de theme als standaard instel is er ook nog geen enkel probleem maar zodra ik naar de website toe ga krijg ik een witte pagina. Wanneer ik dan weer switch naar de standaard theme die meegeleverd word bij prestashop doet hij het wel weer gewoon. Ik heb nu meerdere dingen geprobeerd zoals verwijderen en er weer opnieuw ingooien maar zonder succes. Aangezien er aardig wat 'spoed' mee is hoop ik dat het snel opgelost is. Ik gebruik prestashop 1.6.1.3 STABLE. van Themler weet ik niet zo welke versie het is. Hoop dat jullie me kunnen helpen (: Groeten, Remy Sanderink Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 je theme activeren (zodat je de witte pagina krijgt) dan debug aanzetten als het goed is krijg je een foutmelding te zien ,, indien ja welke ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemySan Posted January 7, 2016 Author Share Posted January 7, 2016 Goedemorgen op deze gekke ochtend. Ik ga naar mijn site heen en opeens staat die er.. De template is online en er is geen probleem. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemySan Posted January 14, 2016 Author Share Posted January 14, 2016 mdekker, Het had inderdaad met de Template-compilatie te maken. Hier heb ik "Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt" aangekruist en nu werkt hij weer zonder problemen gelukkig. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts