Jump to content

[Opgelost] Prijs wordt foutief weergegeven bij gebruik produkt opties


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Via het Engelstalige forum wordt ik niet veel wijzer, dus probeer ik het hier eens ... :)

Ik heb produkt opties ("attributes") nodig; na wat gehannes omdat ik de 1.1 compatible aan heb staan worden ze weergegeven. Dat scheelt al een slok op een borrel :)

Maar vreemd genoeg wordt, zodra een produkt opties heeft, de prijs excl. BTW weergegeven. Voeg je het produkt toe aan je mandje dan staat daar het juiste bedrag, en zo lang je niet op de produkt pagina bent staat de prijs ook incl. BTW.
Het is extra l*llig dat er plaathard "incl. BTW" achter de prijs staat, terwijl die op dat moment dus mooi excl. BTW wordt weergegeven.

De prijs excl. BTW wordt dus alléén weergegeven op de produkt pagina, en alléén als een produkt opties heeft. Verder altijd en overal prijzen incl. BTW.

!http://i39.tinypic.com/s45ico.jpg!

Hoop dat iemand hier me kan helpen zodat ook op de produktpagina van produkten met opties de prijs correct, dus incl. BTW, wordt weergegeven. Alvast dank jullie wel!

Link to comment
Share on other sites

Prijzen weergeven incl. BTW, dat doet-ie verder ook netjes. Ook bij deze produkten, zolang je maar niet op de produktpagina komt.

Heel vaag, volgens Presta is het altijd incl. BTW maar ik zie toch echt een prijs excl. BTW staan, en in de cart incl. BTW. Tenzij ik sinds de opzet een bepaalde instelling steeds over het hoofd zie kun je het al dan niet weergeven van BTW alleen globaal instellen, hij zou dus nergens opeens prijzen excl. BTW moeten laten zien ...

Link to comment
Share on other sites

Heeft iemand enig idee?

Ik zit hier nu al een goede week mee te klungelen en kom geen stap verder. Op andere fora wel hulp maar daar kent niemand Prestashop dus we komen er niet uit.
Hier kent iedereen Presta maar heb ik nog geen hulp gehad (althans, nog niks om te proberen, alleen de opmerking dat Presta de prijzen incl. BTW weergeeft, wat dus net het probleem is hier. Deed het dat maar! :)).

Er moet toch ergens in de code een 'regel' staan waar Presta de prijs op pakt, die is (denk ik dan als leek) dan toch aan te passen naar een prijs incl. BTW?

Link to comment
Share on other sites

Nee, WallCraft is voor de huidige versie,, maar voor bepaalde functies is die 1.1 comp. nodig.
Schijnt vaker voor te komen, in vond die oplossing in draadjes die niks met WallCraft te maken hebben.

Maar die comaptbility mag niks te maken hebben met BTW op produktopties - lijkt me?

Link to comment
Share on other sites

Nee, 1.2.5 (even uit mijn hoofd, de laatste stable release). Maar tis inmiddels opgelost, iemand heeft een stuk code voor me herschreven en nu werkt het.

Met de originele template ging het helaas ook mis, dat was mijn 1e oplossing (tenminste, dat dacht ik toen heel hoopvol ;))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...