Jump to content

Witte Pagina


Modiseno

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nu al redelijk ver met het bouwen van mijn webshop, maar nu stuit ik op 2 problemen wat eerder niet fout ging.

 

1. Als ik het nieuwe logo wil inladen bij Instellingen --> Thema's krijg ik een witte pagina na het opslaan met onderstaande error:

 

Fatal error: Uncaught Error: Access to undeclared static property: Validate::$values in /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/controller/AdminController.php:1389 Stack trace: #0 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/controllers/admin/AdminThemesController.php(649): AdminControllerCore->processUpdateOptions() #1 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/controller/AdminController.php(903): AdminThemesControllerCore->processUpdateOptions() #2 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/controllers/admin/AdminThemesController.php(2596): AdminControllerCore->postProcess() #3 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/controller/Controller.php(178): AdminThemesControllerCore->postProcess() #4 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/Dispatcher.php(367): ControllerCore->run() #5 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/ys3fk4q3pobyozf9/index.php(58): DispatcherCore->dispatch() #6 {main} thro in /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/controller/AdminController.php on line 1389

 

2. Als ik een nieuwe leverancier aanmaak bij Catalogus --> Leverancier en deze opsla krijg ik onderstaande error:

 

Fatal error: Uncaught Error: Access to undeclared static property: Validate::$data in /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/ObjectModel.php:1149 Stack trace: #0 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/Address.php(233): ObjectModelCore->validateController(true) #1 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/controllers/admin/AdminSuppliersController.php(475): AddressCore->validateController() #2 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/controller/Controller.php(178): AdminSuppliersControllerCore->postProcess() #3 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/Dispatcher.php(367): ControllerCore->run() #4 /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/ys3fk4q3pobyozf9/index.php(58): DispatcherCore->dispatch() #5 {main} thrown in /home/deb30389/domains/modiseno.nl/public_html/modiseno/classes/ObjectModel.php on line 1149

 

 

Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag.

 

Groeten

Raymond

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
×
×
  • Create New...