Jump to content

Factuur


schoenmakertje

Recommended Posts

Onlangs heeft mijn webmaster mijn webshop geupdate naar versie 1.6.1.3.

Nu is de factuur voor de klant geheel veranderd!

 

Prijzen staan EX BTW en word de BTW apart vermeld. Dit is absoluut niet handig voor de boekhouding en ook voor de klant niet!

Daarnaast staat ook het type verzending niet meer aan gegeven! En ook daar staat de prijs ex BTW.

 

Ik word hier niet echt vrolijk van, is dat op 1 of andere manier op te lossen?? 

post-727536-0-54140000-1451743296_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

 

Als je een backup hebt van je webwinkel, dan kun je de oude facturen vanuit /pdf/ plaatsen in /themes/<themanaam>/pdf/

 

Doe voorzichtig. Er zijn veranderingen in de /classes/pdf directory ook. In feite, voortdurend veranderende uiterlijk van de facturen is een hardnekkig probleem.

 

Be careful. There are changes in the /classes/pdf directory as well. In fact, constantly changing appearance of invoices is a persistent problem.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb na alle factuur-problemen waar sinds de laatste update geen einde aan bleek te komen gewoon M4 PDF Extenties  aangeschaft... 

Nu heb ik tenminste duidelijke, overzichtelijke en correcte facturen en pakbonnen, waar het BTW nummer van de klant netjes op vermeld wordt. (ik had sinds de update naar 1.6 geen klant BTW nummer meer op de facturen, wat in België wettelijk verplicht is)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...