Jump to content

[MODULE] Quickpay betalings modul


Timpet

Recommended Posts

Hej danske venner.

Jeg har lavet dette betalings modul til brug med betalings gatewayen quickpay. Der er en backend API funktion integreret hvor man kan hæve, refundere og annullere betalingerne for de enkelt ordre (på ordre siden). API funktion har en "live" historik integreret.

Man vælger i konfig delen selv hvilke kort man vil modtage, og det er kun disse kort der bliver vidst på siden, både i betalings delen, men også på "forsiden".

Det officielle modul kan hentes hos quickpay med følgende link:

http://www.quickpay.dk/modules/prestashop/prestashop.zip

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var noget sludder det med tidsstemplerne. Jeg havde fået blandet de gamle filer sammen med de nye. Men der er nu stadig nogle fejl:

* Håndteringen af sprog er ikke i overensstemmelse med den måde det gøres på i PrestaShop (da i stedet for dk).
* Indent ser forkert ud (i hvert fald i min editor). Måske tab stop forventes til 4 eller noget andet overraskende?
* Der refereres flere steder til PayPal.

Jeg har dog endnu ikke prøvet at installere det.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

hmm jeg har egentlig brugt dine sprogfiler til at installere vores sprog, så troede det fungerede på den måde. Men hvis det ikke er oversat kan folk jo selv gøre det, eller ændre dk filen fil da? (det er nok derfor jeg altid skal oversætte nye ting).

Jeg har ikke brugt nogen standard formatering til at lave det i, jeg brugere phpeditor og der står formatering pænt, dog ikke efter nogen standarder overhovedet. Måske jeg skulle begynde at gå mere op i det, så folk for lettere ved at finde rundt i koden. (Jeg er heller ikke god til kommentarfelter, men har forsøgt mig lidt alligevel)

Jeg har brugt dele fra det originale quickpay modul(noget af konfigurationen), og det er her paypal delen stammer fra. De må jo have brugt det da de lavede det.

Jeg har ihvertfald rettet noget af det til, og siger tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

Man bliver sendt videre i samme vindue til et "sikkert" miljø hos quickpay, når betalingen er overstået sendes man tilbage igen. Quickpay bruger ikke ligesom epay relay script, de hævder der er dårlig sikkerhed omkring det, om det er sandt ved jeg ikke. (De har engang brugt det). Man har mulighed for at oploade et logo til deres betalingsvindue.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

2.1 virker ikke på mit site..
Af en eller anden ukendt grund.
Men det gamle 2.0 virker. helt fint.
Jeg bruger 1,3,7

Jeg har endnu ikke kunne se den funktion med at man via backend kan capture eller return. Uden at skulle ind på quickpays betalingssite.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...