Jump to content

Tips Om Eenvoudige Pagina Met Webshop Op Te Zetten


theeman

Recommended Posts

Beste Allen,

 

Mag ik mij voorstellen als de Theeman. Ik wil een webshop opzetten voor mijn Mannen-Thee. Voorlopig 1 smaak thee en dat zullen er niet meer worden dan 5. Aanvullend misschien mogelijkheid tot bijsluiten kaartje of cadeauverpakking b.v.

 

Hiervoor wil ik dan ook een zeer eenvoudige en overzichtelijke website maken en zie dit als volgt voor me:

 

achtergrond/background is looping video (deze module heb ik al aangeschaft). Voorgrond het product Mannen-thee, mogelijkheid tot doorklikken naar meer info en mogelijkheid om direct te kopen.

 

reviews van klanten eronder

 

venster met facebook overzicht laatste berichten, venster met twitter laatste berichten

 

contact gegevens etc.

 

Volgens mij heel basic.

 

Nu heb ik op advies een compleet Thema aangeschaft, t.w. Brontes van JMS. Dit probeer ik nu aan te passen naar mijn wensen zoals dit mogelijk zou zijn, maar ik zie nog niet de samenhang van waar welke module wordt gebruikt en wat deze precies doet. Er zit wel een soort van handleiding bij, maar deze vermeld eigenlijk ook niets. zie: http://docs.joommasters.com/jms_brontes/

 

Ik loop helemaal vast!

 

Ik wil jullie vragen, hebben jullie tips voor een eenvoudig op te zetten website met goede webshop? Kunnen jullie hier een Thema voor adviseren of is maatwerk wellicht een betere oplossing?

 

Please HELP!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...