Jump to content

Recommended Posts

Ik kan sinds gisteren helemaal niet meer inloggen. We hebben 2 medewerkers en bij beide lukt het niet.

Email adres klopt en als je een foutief wachtwoord invoert wordt dit ook correct aangegeven als zijnde dat medewerker niet bestaat of wachtwoord onjuist is. Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd omdat ik er dacht ik toch misschien een onjuist wachtwoord gebruikte. Maar nu gebruik ik het wachtwoord wat mij is toegestuurd en doet hij het vervolgens nog niet.

 

Ik vul email in, ik vul het wachtwoord in en zodra ik op enter druk verdwijnt alles en kan ik opnieuw in een leeg scherm inloggen. Er komt niets aan informatie bij te staan dat ik fout inlog, dus email en wachtwoord kloppen. Erg vervelend aangezien ik mijn voorraad bij moet werken.

 

Iemand?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan er iemand 'n handje helpen:

Ik heb V1613 testversie uit het subdomein, overgebracht naar de root op de server.

Helaas kan ik niet meer in BO inloggen, krijg eveneens 'n rare layout, heb via email al 'n nieuw paswoord aangevraagd, maar dit wil ook niet lukken, heb de meeste mappen op CHMOD 777 gezet, lege htaccess aangemaakt enz..maar niets wil blijkbaar lukken.

Eveneens cache mappen leeggemaakt (behalve index files).

Probleem opgelost...

in phpmyadmin ps_shop_url aangepast en de shop is online!

 

Edited by Generaal (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...