Jump to content

Bo Selectie Modules Niet Meer Bereikbaar


Generaal

Recommended Posts

Beste Forumlezers,

rare bevinding, kan in BO de selectie modules niet meer openen, blijkbaar iets mis met 'n token toekenning.

 

Ik heb alle cache al geledigd, browser als de cache mappen, maar het probleem blijft.

Merk dat bij het aanroepen 'n andere token gebruikt wordt.

Iemand 'n idee hoe ik dit kan verhelpen?

Krijg gewoon 'n blanco pagina, server kan pagina niet ophalen, vreemd, daar het enkel de Modules & Services betreft, de rest werkt.

 

controller=AdminModules&token=4ed12bbe......

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Beste mdekker,

ik ga naar het BO menu, links, Modules --> Modules & Services

In de browser krijg ik dan het volgende:

controller=AdminModules&token=4ed12bbe15bf10b8c2c272df34a42a3d

Er is een fout opgetreden toen de websitehttp://www.erotiekfabriek.be/test/BBC/index.php?controller=AdminModules&token=4ed12bbe15bf10b8c2c272df34a42a3d probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd.

 

Als ik de token weg haal in de browser en op enter druk:

Krijg ik de melding: Onveilige beveiligingstoken, klik ik op begrijp het risico, toch doorgaan, krijg ik volgende melding:

http://www.erotiekfabriek.be/test/BBC/index.php?controller=AdminModules&token&token=4ed12bbe15bf10b8c2c272df34a42a3d en verder weer 'n witte pagina.

Heb eens geprobeerd de dashboard token erachter te zetten, maar zonder resultaat (AdminDashboard&token=b7889f42a7bfa1fdb1553816d50bdfb9)

 

Of het nog iets te maken kan hebben, met de destijds aangepaste (Klanten import vanuit de vorige database (V1.5.4.1), waarbij toen 'n cookie aanpassing is gebeurd, om de wachtwoorden geïmporteerd te krijgen.

In de Overide folder staan enkel mappen en bestanden die dateren van November, dus niets recents.

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Het lijkt me vreemd, dat het enkel deze keuze betreft, voor de rest werkt alles naar behoren, allez, zover ik kan zien.

De cookiekey voor het importeren van de klanten gegevens is 'n kleine maand geleden aangepast geweest, vreemd dat dit nu pas de kop op steekt.

Link to comment
Share on other sites

Beste mdekker,

ik heb de COOKIE KEY terug veranderd, maar het probleem blijft bestaan.

Heb ook eens 'n nieuwe superadmin aangemaakt, maar het blijft hetzelfde.

Ik lees veel problemen met het token probleem, enkel verwijzen ze er naar bij het aanmaken van 'n CMS page, dus kan ik hier niet echt mee verder.

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Intussen PS via 1 click upgrade, ge-upgrade naar 1.6.3.1, helaas blijft het euvel zich voortdoen, ook geprobeerd om 'n vorige versie van AdminModulesController.php terug te zetten, ook zonder enig resultaat. Blijf een 500 error witte pagina bekomen.

Kan iemand me op weg helpen om dit probleem opgelost te krijgen?

 

MVG,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...