Jump to content

[Løst ]Quickpay Fejl (Nets)? Oplever Andre Det Samme?


Prestafan1234

Recommended Posts

Jeg har ikke kunne modtage ordrer siden i går aftes, når de går gennem Nets - svenske ordrer som kører gennem Clearhaus går igennem. Det er ren katastrofe lige midt i julehandlen, Jeg har desværre først opdaget det her i eftermiddag - nu hvor Quickpays support er gået hjem for i dag:-(

 

Oplever andre det samme? Der står intet om driftsfejl i hverken Quickpay manager eller hos Nets.

 

Shopversion 1.6.1.1.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Underligt - for jeg ville også mene, at en del af mine Prestashop kunder ville være i panik på nuværende tidspunkt og have skrevet/ringet.

 

Men jeg kan ikke tilskrive det andet end fejl hos Nets (og måske min aftale), for man kan fint lægge i kurven, komme til betalingsvindue, taste kortoplysninger m.m. Det er først når man trykker godkend ordre, at der i betalingsvinduet står "Der er sket en fejl" - ikke andre oplysninger. Eftersom betalingen aldrig går igennem, er der heller ingen fejl i Quickpay manager, for man ser jo ikke betalingen.

 

Lige nu har jeg slået Nets fra, så Clearhaus er første betalingsprioritet - og det virker fint også med Visa-Dankort.

 

Så må jeg vel bare vente på, at Quickpay svarer på min mail i morgen:-(

 

EDIT - så lige sidste del: Ja, jeg har valgt betalingsplan og tastet kortoplysninger, det gjorde jeg ved oprettelse. Min aftale er gratis resten af året, fordi jeg lukkede den gamle ned lige efter sidste betaling.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft fat i Nets og konstateret, at alt vedr. min aftale er ok. Ringede så til Quickpay, hvor vi testede igen og nu virker det pludselig af sig selv. Så jeg ved ikke, hvad fejlen var - Quickpay sagde, at det måske kan have noget at gøre med de ændringer, der er foretaget de sidste par dage vedr. 3D secure, som har forstyret andre betalinger. Men det burde ikke have indflydelse på Dankort gennem Nets. Så de vidste faktisk ikke, hvad problemet har været.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...