Jump to content

[Solved] Product Combinaties Werkt Niet In Frontoffice


puntnl

Recommended Posts

Hallo,

 

ik ben nieuw met het maken van webshops en bezig om mijn eerste webshop te maken. Ik heb al veel dingen gevonden maar bij het volgende lijkt het te werken, maar werkt het toch niet.

 

Ik heb bijvoorbeeld een mannen T-shirt in diverse maten, kleuren en opdrukken. 

 

Nu kan ik met "Product combinaties" een situatie creëren dat je in de shop kan kiezen uit de diverse mogelijkheden.

 

Het ziet er in de frontoffice heel erg mooi uit, maar als ik dan de keuze maak blijkt er bij het bestellen iedere keer dezelfde keuze in het mandje te komen.

 

Eerst dacht ik dat er misschien teveel keuze was, maar als ik slechts één attribuut ( kleur kleding) als mogelijkheid geef, blijft het ook gelijk. ( met de handmatige methode en niet met de configurator)

 

Waar moet ik iets aanpassen om dit wel te laten slagen?

 

Groeten,

 

Ronald

 

edit:  opgelost.... probleem zit waarschijnlijk in de gebruikte thema.... ik ben terug gegaan naar de default theme en probleem was opgelost... kost uiteindelijk geld voor aanschaf van een niet werkend thema, en weken speuren naar een oplossing... maar dan heb je ook wat ;)

Edited by puntnl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@ musicmaster:

 

bedankt voor je reactie.  De oplossing was uiteindelijk erg simpel.... terug naar de basis template en alles werkt zoals ik had verwacht dat het sowieso zou doen ;)  Nu even geen tijd om het uit te gaan zoeken, maar misschien is het nuttig voor anderen.

 

Ik kon ook geen foutcodes zien ( misschien moet ik daarvoor wel wat dieper gaan graven) je kon namelijk wel kiezen, maar een paar seconden later stond alles weer op standaard.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...