Jump to content

Produkt zdarma


ari100teles

Recommended Posts

Zdravím Vás priatelia,
potreboval by som poradiť, keďže v programovaní som úplný začiatočník.
Celý e-shop mám hotový, chýba mi len jedna vec, s ktorou si neviem dať rady.

Potrebujem napísať pár riadkov a to nasledovne:

ak je objednaný produkt z id_category 8, tak privolaj produkt s id 167.

Čiže ak si zákazník objedná produkt z id kategórie 8, dostane k tomu produkt s id 167 zadarmo.

Potrebujem to do faktúry.

Som skúšal niečo sám, no neviem ako ďalej.

Dostal som sa asi sem

if(self::$order->id_category == 8)

čiže porovná, či je produkt z kategórie 8. Je to správne?

A ak je produkt z kategórie 8, ako privolám produkt s id 167, aby sa mi zobrazil vo faktúre?

Za odpoveď vopred Ďakujem.

Link to comment
Share on other sites

160 eur?

trochu prehnaná suma.

Stačí mi, ak sa "produkt zdarma" zobrazí len vo faktúre.

Predpokladám, že sa to dá riešiť vložením niekoľkých riadkov do PDF.php

Čiže porovná, či je objednaný produkt z kategórie id 8, ak je, zobrazí vo faktúre produkt s id 167.

Prosím poraďte.

Ďakujem

Link to comment
Share on other sites

takže v "attributes and groups" som vytvoril skupinu "Zdarma" a do tejto skupiny som dal ako vlastnosti produkty, ktoré dávam zdarma. Potom katalog...vyber produkt...kombinácie... a tam vyberieš skupinu a vlastnosť...Skupina bude "Zdarma" a vlastnosť bude ten produkt, čo dávaš zdarma. A zobrazí ti to pri produkte (síce bez obrázku, ale čo už), v košíku a aj vo faktúre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nechci zakládat znovu toto téma, ale uběhly další dva roky od posledního řešení, dá se to nějak vyřešit bez toho aniž bych kupoval modul, aby ke každé objednávce přibylo do košíku kolostrum zdarma? Řešení výše uvedené, asi nebude automatické ne?