Jump to content

Email Til Køber Samt Email Til Os


by bram

Recommended Posts

Hej alle,

 

Jeg har haft voldsomme problemer med min hjemmeside.. mest udseendemæssigt, hvor tema udvikleren har ødelagt min side..  De / jeg kan ikke lægge anden valuta ind og heller ikke sprog.. :-(, så overvejer at skifte til anden platform..

 

Nå, nok om det, det må jeg få rettet på...

 

Mit problem er at der ikke bliver sendt en bekræftelses mail til køber.. hvor sætter jeg det op henne?

Der bliver heller ikke sendt en mail til os, så vi kan se der er givet en ordre... ( kan selvfølgelig se i back-end, men meget rart at den kommer på mail også).. så hvor kan jeg sætte det op henne.. ?

 

Jeg håber nogen kan hjælpe, så jeg kan komme op at køre lidt igen..

 

På forhånd mange tak.

 

Venlig hilsen

 

Michael Mørck

bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej og tak for svaret...

 

Jeg må desværre sige at det aner jeg faktisk ikke... jeg har aldrig brugt statusser..???

 

Men den ser sådan her ud, så håber lidt det er der, den er gal, for så kan jeg gøre noget ved det.. :-)

 

post-989765-0-94286900-1448575833_thumb.png

 

post-989765-0-04453400-1448575875_thumb.png

 

Venlig hilsen

 

Michael Mørck

bybram.dk

post-989765-0-63137800-1448575857_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

  • Først har det hele jo virket, det var først da udviklerne kom ind over at der pludselig ikke kom email til os..??
  • 2, så kan jeg ikke finde Mail notifikationer, så har ikke konfigureret den... men vil meget meget gerne høre nærmere.. :-)
  • 3, grunden til at jeg bruger tid på det, er jo at jeg har en forretning som meget gerne skulle kunne sælge.. i hvert fald julen over. Og det koster alt for meget besvær at skulle svare alle manuelt, det skal den jo kunne automatisk.. den anden platform skal jo også rettes til, designes, og så skal den være HELT  klar inden jeg går i luften...Der skal alle de opstartsproblemer jeg har haft med Prestashop, helst ikke være....... Så derfor bruger jeg gerne tid på det.. :-)

 

Men vil som sagt gerne høre nærmere omkring mail..

 

Tak for jeres svar

 

Venlig hilsen

 

Michael Mørck

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Jeg synes også at det er meget mærkeligt, men jeg har ikke pillet ved noget og det har virket indtil det hele blev lavet om... Og jeg kan faktisk ikke se andre muligheder... Jeg er også sikker på at de ikke har gjort det med vilje..

 

Men samtidig forstår jeg ikke at jeg køber et tema som understøtter mange forskellige sprog og valutaer, men udviklerne kan ikke lave det... ??

Så jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro..

Det er jo også en af grundene til at jeg gerne vil skifte, hvis de ikke kan, ja så kan jeg bestemt heller ikke.. :-)

 

Når det så er sagt, så betyder det heller ingenting, bare jeg kan få mit site til at fungere efter hensigten igen.. og da designet er lavet om, lever jeg med det indtil videre.. .men jeg bliver simpelthen nødt til at have mine mails til at virke..

 

Mange tak

 

Venlig hilsen

 

Michael Mørck

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...