Jump to content

Velkomstmail


Guest

Recommended Posts

Hej,

jeg er blevet kritiseret af en kunde, fordi velkomst mailen indeholder både e-mail adresse og password i klar tekst.

 

Nu beskylder vedkommende mig for at være skyld i, at hendes mailkonto er blevet hacket.

 

Så vidt jeg husker, så har de steder jeg har handlet, altid sendt en velkomstmail, indeholdende de oplysninger.

 

Jeg kan selvfølgelig fjerne variablen med password i velkomst mailen og bare skrive "Det password, du oprettede dig med". Eller bare et antal stjerner.

 

Hvad gør I andre i Jeres webshop?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg gør alt for at skjule kontooprettelse i min shop, da jeg bruger OPC. Så jeg har ingen kunder der registrerer sig.

 

At velkomstmailen indeholder kodeord, er vist meget normalt - kan ikke engang huske, om man ikke bliver bedt nulstille dette i 1.6?. Hvordan din kunde tror, at det kan betyde, at hendes mailkonto er blevet hacket, kan jo kun være fordi hun bruger samme mail og kode alle steder, hun registrerer sig = kundens egen skyld. Men det er med 100% sikkerhed ikke noget der er sket, blot fordi hun har oprettet en konto i din shop.


Nå, den krydsede så lige Kjelds svar:-)

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar.

Jeg bruger også OPC modulet, men har valgt at bibeholde kundeoprettelse.

På frø-siderne oplever jeg ofte at kunderne opretter sig, og derefter lægger i kurv over en længere periode. Mange gange over 2-3 uger.

På dukketøj siderne har jeg mange gengangere.

Jeg ved godt at i OPC modulet kan man bruge samme e-mail flere gange.

Og så kan kunderne jo bare købe som gæst hver gang.

Men jeg fornemmer at kunderne er glade for kundeoprettelsen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...