Jump to content

Iemand tips? Bestelde producten automatisch naar labelprinter


adpcbe

Recommended Posts

Hallo...

 

Kan iemand me een module (mag betalend zijn) aanbevelen, of eventueel een andere tip, om het volgende te realiseren in Prestashop:

Van alle bestelde orders in real-time, automatisch een label van elk product afprinten naar een labelprinter.

 

Is er eventueel een module die dit kan realiseren? Uiteraard zou er gewerkt worden met een laptop die steeds aanstaat, met daaraan de labelprinter aangesloten.

Alvast bedankt voor jullie ideetjes...

 

Groeten

Edited by adpcbe (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Wat ik heb gedaan voor een horeca gelegenheid  is het email programma aanpassen dat een binnenkomende mail

direct geprint wordt , dit kan je doen door in je mail programma regels en waarschuwingen te maken (in outlook zeer eenvoudig te doen)

het onderwerp heb ik op "" u heeft een nieuwe bestelling "" gezet , deze wordt dus uit de binnenkomende mail gefilterd en direct uitgeprint

dus alle mails met "" u heeft een nieuwe bestelling ""  wordt direct uitgeprint in bovenstaand geval 2 x : 1 keer voor de keuken en 1 keer voor eventuele bezorging

omdat het een specifieke naam heeft wordt dus enkel deze mails geprint de andere inkomende niet ,

andere mogelijkheid is bv om bestellingen binnen te laten komen op [email protected]

deze kan je dan ook eventueel als regel aangeven 

meer info omtrent regels en waarschuwingen te maken vind je op de site van MS of mevrouw Google

 

Om eea voor een label printer aan te passen zou je bijvoorbeeld de mail template van mail allerts aanpassen 

dat alleen wat geprint moet worden op de mail komt 

hoop dat je hier wat aan hebt

Link to comment
Share on other sites

Alvast bedankt voor uw reply. 'Regels en waarschuwingen' heb ik inderdaad reeds toegepast bij een frituur hun bestelsysteem. Dit werkt fijn zo :)

Echter de huidige klant, zou graag elk product apart afgeprint hebben, om bijvoorbeeld een besteld broodje 'smos'; dit label onmiddellijk op het broodje te kunnen kleven.

Mail alerts kunnen we inderdaad aanpassen, maar ik denk ook dat we hiermee niet elk product apart kunnen uitprinten, enkel de volledige bestelling. ik denk dat ze zoiets eerder met shortcuts best handmatig printen ;)

 

Hartelijk bedankt voor uw tips :D

Link to comment
Share on other sites

Echter de huidige klant, zou graag elk product apart afgeprint hebben, om bijvoorbeeld een besteld broodje 'smos'; dit label onmiddellijk op het broodje te kunnen kleven.

Hmzz ik zou persoonlijk liever geen Label op mijn broodje geplakt willen hebben  :lol:

 

zat meer te denken met de huidige mogelijkheden , als de artikelen ver genoeg uit elkaar zouden staan "" marges "" dat hij dan elk product apart op een label print

zover ik weet is er geen bestaande module , oid

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...