Jump to content

[Solved]Foutmelding Bij Aanmaken Nieuw Product


Raaminspiratie

Recommended Posts

Goedemorgen,

 

Ik krijg steeds deze foutmelding bij het aanmaken van een nieuw product als ik opsla.

 

2 fouten 

  1. Producten moet tenminste in één categorie staan.
  2. Dit product moet in de standaardcategorie staan.

Wat ik ook probeer, ik kan geen nieuw product aanmaken. Weet iemand wat ik fout doe?

Edited by Raaminspiratie (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Als ik bij beschrijving een product aanmaak en op "opslaan en blijven" klik, dan krijg ik de foutmelding. Kies ik bij assosiaties een categorie dan spring hij terug naar beschrijving. De velden zijn daar dan weer leeg. Vul ik deze opnieuw en klik ik weer op "opslaan en blijven", krijg ik dezelfde foutmelding weer.

 

Misschien een domme vraag, maar hoe zet ik debug aan?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Ben ook net bezig met het opzetten van een Prestashop, maar loop ook tegen bovenstaand probleem van Raaminspiratie aan en dat van Aagje in https://www.prestashop.com/forums/topic/484376-product-wil-niet-opslaan-foutmelding-categorie/?hl=%2Bcategorie.
Heb bovenstaande advies van maconl ook al geprobeerd, maar helaas...
Heb ook al enkele categorieën aangemaakt, maar ze worden niet zichtbaar bij de Assiocaties Categorieën.

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Want zonder producten in de shop komen we niet verder natuurlijk.

Alvast super bedankt!

Groet,
Marco

Edited by marcohesp (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi mdekker en raaminspiratie,

Het opnieuw installeren kan natuurlijk, maar dat lijkt mij ook niet de oplossing (maar nog altijd mogelijk natuurlijk).

Hieronder de PrtScr van de Associaties pagina. Alleen Home komt in beeld. Ook als je het bolletje voor Home activeert. Onderliggende categorieën (tree zoals ik in de handleidingen zie) komen niet in beeld.

Kun je hier iets mee?

 

PrtScr_Associaties_.png

Edited by marcohesp (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het compliment. Ik ben ook maar een beginner. Maar je blijft zoeken (op Engelse forums) en dan lukt het wel. Samen lukt het wel.
Heb nu weer andere problemen. Daar gaan we nu mee aan de slag, eerst zelf (eigenwijs) zoeken en dan misschien weer gaan vragen hier.....
Alvast bedankt allemaal!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...