Jump to content

[LUKKET] Valgfri afhentningssted


Guest

Recommended Posts

Jeg søger et modul, hvor kunden kan vælge afhentningssted ved pakke uden omdeling.

 

Det skal ikke være det fra vconnect. Det kan jeg ikke få til at virke. Den melder om invalid key (den fra PostDanmark). Og jeg har ikke lyst til at betale ham for at kikke på det. Og den virker også lidt voldsum med kort og det hele.

 

Jeg har set flere steder, hvor der blot er en drop down box. Den er mere diskret.

 

Kan I hjælpe mig, hvad det modul hedder, og hvor jeg kan hente det?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Ann,

tak for svar. Så tror jeg at jeg undværer den feature, og lade PostDanmark finde nærmeste afhentningssted, medmindre kunden har skrevet i kommentarfeltet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må lige korrigere mig selv. Det koster "kun" 39 kr. om måneden med Unifaun. Ja, man kan bruge modulet, men det giver kun mening, hvis man køber dyre pakkelabels hos Post Danmark (eller bedre endnu har en god erhvervsaftale hos Post Danmark) og ikke hvis man bruger f.eks. Pakkelabels.dk - vel Kjeld?

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar, Ann og Kjeld.

 

Jeg har sat tråden til lukket.

 

Lige nu sender jeg ikke så mange pakker, mest maxibreve.

 

Men med PostDanmarks nye priser for breve efter 1.1.2016 overvejer jeg at sende flere som pakker.

 

Det afhænger lidt af pakkelabel.dk's priser efter 1.1.2016.

 

Indtil videre må kunden indtaste valgfri leveringssted i kommentarfeltet. Med de få pakker, jeg sender nu er det for dyrt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...