Jump to content

Korting bij bestellen per doos / vast aantal


Coen986

Recommended Posts

Ik heb een b2b webshop en wil daarin het volgende realiseren:

Als een klant een vastgestelde hoeveelheid van een product besteld, wordt er een korting toegepast. Zo willen we klanten motiveren per doos te kopen. Stel het product is verpakt per 6, dan wil ik een korting toepassen als er 6 worden gekocht. Koop je er 7, dan krijg je op 6 stuks de korting en de 7de betaal je volledig. 

 

Ik heb het gevoel dat dit mogelijk is, maar ik kan de juiste methode nog niet vinden..

Drie manieren heb ik geprobeerd:

- Een hoeveelheid-korting bij 6 stuks. Maar dan krijgen klanten die er 7 kopen ook over de 7de korting

- Door een atribuut 'aantal' aan te maken en de enkel stuks en doos toe te voegen als combinatie. Dat gaat op zich goed, alleen dan worden enkel stuks en dozen in de voorraad gezien als aparte producten.

- Door een pakketproduct te maken. Dat gaat goed in de voorraad, maar dan moet ik alle producten 2x aanmaken.

 

Is er misschien een oplossing die ik over het hoofd zie?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Iemand al een oplossing hiervoor? Op verschillende topics gezocht en nog geen oplossing gevonden. Ik wil ook een vaste prijs per pallet (30 stuks) of per 6 palletten (180 stuks). Is goedkoper dan losse items..

Dringend nodig !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

On 11/2/2015 at 9:28 AM, Coen986 said:

- Door een atribuut 'aantal' aan te maken en de enkel stuks en doos toe te voegen als combinatie. Dat gaat op zich goed, alleen dan worden enkel stuks en dozen in de voorraad gezien als aparte producten.

Is dit een oplossing voor je?

En anders is deze module misschien een uitkomst: https://addons.prestashop.com/nl/versies-personalisering-van-producten-/3129-fo-quantitydeclinations-prices-quantity-per-multiple.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...