Jump to content

Dobbelt op af billeder.....Tema udbyder ødelagt min side..


by bram

Recommended Posts

Hej

 

Vil lige forklare først da jeg snakker om at udbyder har ødelagt min side.

Jeg har gennem 3 mdr prøvet at få temaudbyderen til at fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få andre sprog til at fungere på min siden. www.bybram.dk.

 

De kunne ikke svare mig ordentligt på engelsk, så tit forstod jeg dem simpelthen ikke. De kunne ikke logge på min FTP selvom jeg gav dem samtlige koder. Det tog mig ca. 3 mdr at få dem til at komme ind. Det var først da jeg sendte dem en screendump af FileZilla med koder på at de forstod det... Det kunne jeg selvfølgelig have gjort tidligere, men troede jeg havde prøvet alt, indtil jeg fandt på at sende billeder af det...

 

Nå, her kommer mit problem så.

De har lige skrevet til mig at jeg skal opdatere siden, så det prøver jeg også.. gennem anden tråd her på forummet.

 

Efter at de fortæller mig at de har været inde på min side, går jeg ind og mange ting er simpelthen lavet om... Jeg har rettet de fleste, men kan simpelthen ikke få denne her til at virke..

 

Jeg har nogle billeder af nyeste design, men den vises dobbelt se her:

 

post-989765-0-20078400-1446070189_thumb.png

 

Jeg aner ikke mine levende råd, så hvis nogen kan hjælpe, ville jeg bliver lykkelig, nu har jeg brugt timer på at lave siden nogenlunde som før, men det ser ikke godt ud, når folk går ind på sitet.

 

på forhånd tak.

 

Michael

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg svarer selv på mit spørgsmål...

 

Jeg har fået fjernet det dobbelte, men nu kommer der en boks frem, som faktisk er værre end dobbelt..

 

SÅ HJÆLP MIG PLEASE..

 

Kig på den store blå kasse /blok hvor der står "ingen udvalgte varer i øjeblikket". Kig her www.bybram.dk

Hvordan får jeg denne her væk... viser lige en screendump her:

post-989765-0-33221600-1446072061_thumb.png

 

 

På forhånd mange tak

 

God aften

 

Michael

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Hmm...

 

Det ser ud til at "Smykker" er en flad title som du via en skabelon har indtastet, da den har en anden css (class="title_block") reference end "Armbånd kvinder" (class="cate_title tab_0")

 

Siden ser anderledes ud på engelsk, hvor der er 2 billeder over blokken, som linker til posthemes.com ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det faktisk ikke... jeg havde lavet det, så man kunne se 8 smykker på 2 rækker, 4 på én række og 4 nedenunder... det virkede meget meget fint, men efter udviklerne kom ind over, kom det til at se sådan her ud...

Faktisk hvis du kigger i min første bemærkning, så lå der faktisk 3 rækker, hvoraf de 2 øverste rækker var NØJAGTIG de samme...

 

På en eller anden måde fik jeg fjernet dem, og nu ligger den bjælke der.. aner ikke hvordan den er kommet der.. har fjernet udvalgte varer, den burde slet ikke være på siden, den er deaktiveret...

 

Så jeg er helt forvirret, ved faktisk ikke hvad SMYKKER er..

 

Jeg bliver desværre nødt til at køre, så hvis jeg ikke svarer, så skal du ikke tage der personligt.. Mange tak for din hjælp indtil videre... god dag.. :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ændrer jeg det..??? Engelsk ser da helt forfærdelig ud... men det har hele tiden været et problem, derfor udviklerne kiggede på det... kunne ikke laves så den var på engelsk og kunne ikke ændre valuta...

Der må følge nogle moduler med dit købte theme, hvor der er sprogversionering på. Dvs. hvis du ikke har valgt engelsk og konfigureret dem, så er det derfor der vises f.eks. spørgsmålstegn. Så prøv at gennemgå modulerne fra forsiden et efter et og tjek deres indstillinger i back office.

 

Vedr. de fremhævede varer - kan vi lige se skærmdump af, at modulet rent faktisk er deaktiveret? Tjek også, om der med themet fulgte et specielt Featured products modul med og om dette er aktivt. Hvis modulet/modulerne vitterligt er deaktiveret, så vil jeg skyde på, at det er cache i shoppen. Slet denne ved at vælge Avancerede parametre - Ydelse og klik på knappen øverst til venstre for at slette cache.

 

Hvis det heller ikke virker, så gå ind under Moduler - Positioner og find displayHome (søg evt. med CTRL + F), tag et skærmdump og upload til denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...