Jump to content

[Opgelost] opslaan en blijven werkt niet! Wie helpt?


haket

Recommended Posts

SOLVED....Na een periode van ziekte wilde ik gisteren weer nieuwe producten in mijn webwinkel zetten. De eerste ging redelijk goed, hoewel de knop 'opslaan en blijven' na enige tijd ging reageren als de knop 'opslaan'.

Het tweede product was al een crime om er op te krijgen, maar dat lukte na een half uur ook, maar daarna was het over.

Bij het derde product kwam ik alleen maar bij productbeschrijving. Zodra ik de hele pagina had ingevuld en op 'opslaan en blijven' of de 'opslaan' knop had gedrukt, bleef alleen het artikelnummer staan en de rest verdween als sneeuw voor de zon. Dit ook op een andere computer geprobeerd, maar zelfde resultaat.

Op deze manier krijg ik dus geen producten geplaatst...wie kan me alsjeblieft helpen??

Mijn dank is zeer groot...

Edited by haket (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er zijn veel berichten over dit probleem op het forum. Sommige oplossingen helpen, andere niet. Het is moeilijk op te lossen.

 

There are many posts about this problem at the forum. Some solutions help, some don't. It is hard to solve it.

Link to comment
Share on other sites

Super, mooi dat het weer goed werkt!

 

Werkt het ook weer in je oude browser?

 

Inmiddels werkt de knop ook beter in PS1.6.1.2 merk ik. De laadtijden van de backoffice zijn in het geheel 2-3x korter geworden, bizar...

Het is idd erg vreemd de ene installatie op server a heeft geen problemen , dezelfde installatie op server b geeft ontzetten veel problemen , vooral met het cms afbeeldingen ,, producten enz ,,

hoop dat eea idd in 1.6.1.2 opgelost wordt :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...