kidcarshop Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 Goedemorgen, op www.kidcarshop.nl werkt het blok aanbiedingen niet naar behoren je kan niet switchen naar populair, best verkochte, aanbiedingen. heb de module al verwijderd/ opnieuw geinstalleerd maar t werkt niet. zijn er eventueel alternatieven voor deze module? en is het makkelijk om de tekst die eronder staat boven het blok te krijgen? mijn dank is groot! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kidcarshop Posted November 12, 2015 Author Share Posted November 12, 2015 Bedoel je deze haken? : Link to comment Share on other sites More sharing options...
kidcarshop Posted December 31, 2015 Author Share Posted December 31, 2015 hmmm nee nee nee nog ff mee verder gegeaan maar werkt niet nu zie ik er zijn geen aanbiedingen haha volgens live edit is het een aanbiedingenblok maar daar zijn er meer van he? ik zou het gewoon weer "standaard" willen met nieuwe producten, populaire producten, best verkochte... GGRRRR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts