Jump to content

Vis priser både med og uden moms


jensUGX

Recommended Posts

Hej Alle

 

Jeg har pt. en shop som kører vildt gammel version (Version 1.2.5.0), og det er desværre ved at blive et problem mht. til flere betalingsmoduler mv.

 

Sidder og roder med at lave en ny shop sideløbende i en nyere version (1.6.0.9), men har problemer med at få den til at vise priserne både med og uden moms.

 

Håber nogle kan hjælpe mig.. da man jo kan vælge dette under preferences->products på den gl. version, men synes ikke jeg kan finde det i den nye

 

På forhånd tak :-)

 

/Jens

Link to comment
Share on other sites

Hmm, det mindes jeg ikke at man kunne i den gamle version, kun om moms skulle vises eller ej. Men det er også længe siden jeg har set back office på en version 1.2:-) Jeg tror nærmere, det er themet, der bestemmer om pris med og uden moms vises. Jeg har i hvert fald tilføjet det på flere templates i version 1.5 og frem. Der findes med stor sandsynlighed også moduler, der kan gøre det.

 

Blot af nysgerrighed, husker du URL rewrites af varer, kategorier osv. hvis du starter forfra med ny shop?

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Om det er nemt, afhænger nok af, hvordan du har det med at rette i templates - koden skal jo stå de rigtige steder (husk at slette cache i shoppen efter rettelser for at se ændringer - og husk backup inden rettelser:-). Der findes flere guides/eksempler til, hvordan du får det tilføjet, prøv at Google.

Der findes også et modul, som jeg prøvede og det virkede ikke korrekt (rettelser var hardkodet på fransk - duer ikke). Hvis jeg får tid, skal jeg nok kigge efter hvilket templates, jeg endte med at rette og kodeeksempler - men vil ikke love noget.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...