Jump to content

(LØST) Rigtig adresse..?


by bram

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg får denne her når jeg åbner backenden..: post-989765-0-21950500-1444915740_thumb.png

Det er som om at den ikke står rigtigt i backenden.. og det forstår jeg ikke, har ikke ændret noget, eller rettet i noget...?

 

 

Kan det samtidig have betydning for at folk nogen gange får en fejl 404, adressen er ikke tilgængelig..? Det er så vidt jeg ved ikke hver gang, men ind i mellem sender min kammerater den til mig, så når de går på siden, kommer denne her frem.. Jeg har prøvet at slette min cache og cookies, men den kommer altid rigtigt op hos mig..??

Hvis det sker, kan man bare trykke på logo (bybram), så kommer den "rigtige" side op...

Se her: post-989765-0-19906400-1444916004_thumb.jpg

 

 

Det skræmmer jo mine gæster væk.

 

På forhånd tak.

 

Michael Mørck

www.bybram.dk

 

 

 

Edited by by bram (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Mange tak for jeres svar, det hjalp at sætte www.foran... så lidt skal der åbenbart til.. :-)

 

Mht til 404 siden, så er det faktisk kun én af mine venner, som oplever det... Det er på hans stationære på hans arbejdsplads. Eller på flere af computerne...??

 

Så hvis I / nogen vil være så venlig at prøve at logge på vores hjemmeside og fortælle om de oplever det samme..(køb I bare en masse smykker også... JUST KIDDING)

Det ville være fedt, jeg har efterhånden fået alle vi kender til det, så alt ud over folk, som måske allerede har noget cache eller lignende liggende... ville være superfint.

Vores hjemmeside hedder www.bybram.dk

 

På forhånd mange tak

 

Vh / Michael Mørck

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...