Jump to content

Problemer med QuickPay modul til Prestashop (v.1.6.11) - sender mig tilbage til forsiden.


Xalius

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg er i gang med at udvikle en webbutik til et familiemedlem og er på nuværende tidspunkt igang med at teste købsfunktionaliteten. I den anledning besluttede jeg mig for at oprette en testkonto på Quickpay.net samt installere Quickpays modul til Prestashop. Jeg fulgte modulets vedhæftede PDF guide til punkt og prikke så jeg kunne begynde at teste systemet.

 

Her er så mit problem: hver gang jeg når til trin 5 af betalingen på Prestashop og klikker på QuickPays betalingsløsning "betal med kreditkort" bliver jeg sendt tilbage til webshoppens forside og efter at have forsøgt at fixe problemet selv, uden held, er jeg nu på bar bund.

 

Jeg har forsøgt følgende:

  • At geninstallere modulet.
  • Rådført mig på QuickPays support side, her fandt jeg så ud af at hvis man skulle lave test betalinger, skulle man aktivere ClearHaus som indløser uden at udfylde API feltet, men fejlen var dog fortsat uændret.
  • Forsøgt at aktivere debugging gennem config/defines.inc.php uden noget resultat.

 

Til slut skal jeg lige pointére at webshoppen bruger Prestashops standard theme.

 

På forhånd tak for hjælpen.

Edited by Xalius (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...