Jump to content

løstPaypalmodulet er forsvundet...


e30_dk

Recommended Posts

Paypalmodulet er forsvundet fra min shop - er der nogen forklaring på det? og hvordan kan jeg genindsætte modulet?

Hvis du ikke har ændret på noget, så lyder det mærkeligt.

Har du tjekket via FTP, om modulet stadig er der?

Hvis ja, så slet det, og installér det på ny.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en begrundet mistanke om at det hænger sammen med en besked som jeg har stående øverst på min backofficeside:


Alle moduler kan ikke indlæses på grund af begrænset hukommelse. Øg venligst værdien af memory_limit i din serveropsætning


 


Denne linie fik jeg får nogle få dage siden'.


Jeg har tidligere antal sider i .htaccess, men der stod intet andet.


Nu ser min .htaccess fil således ud:


# ~~start~~ Do not remove this comment, Prestashop will keep automatically the code outside this comment when .htaccess will be generated again

# .htaccess automaticaly generated by PrestaShop e-commerce open-source solution


 

<IfModule mod_rewrite.c>

<IfModule mod_env.c>

SetEnv HTTP_MOD_REWRITE On

</IfModule>

 

RewriteEngine on

</IfModule>

 

AddType application/vnd.ms-fontobject .eot

AddType font/ttf .ttf

AddType font/otf .otf

AddType application/x-font-woff .woff

<IfModule mod_headers.c>

<FilesMatch "\.(ttf|ttc|otf|eot|woff|svg)$">

Header add Access-Control-Allow-Origin "*"

</FilesMatch>

</IfModule>

 

#If rewrite mod isn't enabled

ErrorDocument 404 index.php?controller=404

 

# ~~end~~ Do not remove this comment, Prestashop will keep automatically the code outside this comment when .htaccess will be generated again

 

Så nu ved jeg ikke hvordan en udvidelse skal laves.

Min udbyder siger at jeg skal skrive følgende: php_value memory_limit 128M men intet om hvor jeg skal skrive det.

Kan du hjælpe mig?

Mvh

e30_dk
Link to comment
Share on other sites

Det kan man diskutere for det er kun i forbindelse med Prestashop at problemet opstår og der er sikkert også andre herinde som har haft samme problem..

Jeg har haft et lignende problem med memory_limit, og fik min udbyder til at øge værdien på min server.

Vil din udbyder ikke gøre dette, må du jo skifte udbyder ;-)

 

Alternativt kan du jo slette alle de moduler du ikke bruger.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har en begrundet mistanke om at det hænger sammen med en besked som jeg har stående øverst på min backofficeside:

Alle moduler kan ikke indlæses på grund af begrænset hukommelse. Øg venligst værdien af memory_limit i din serveropsætning

Hvorfor skriver du ikke dette i dit første indlæg, så havde det været meget nemmere og hurtigere at hjælpe dig?

Link to comment
Share on other sites

Undskyld, men det tænkte jeg ikke lige over da jeg bad om hjælp, men det forandrede jo heller noget med hensyn til at få hjælp.

Jeg er ikke enig! Mit første svar var spild af tid. Men lad det nu ligge. Hovedsagen er, at du har fået løst dit problem ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...