Jump to content

Problemer med at installere nyt tema


fallemann

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har forsøgt at installere et tema på prestashop cloud. Tema ligger under temaer og skulle være installeret, men

når jeg trykker på "Min Butik" kommer siden frem med det gamle tema, som jeg oven i købet har slettet.

 

What to do???

 

Vh.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet begge dele. Det give ikke nogen mening, for jeg har slettet det gamle tema, og alligevel er det der bliver vist?!

Nej. det giver ikke mening. Hvis det er slettet, kan det ikke blive vist i en anden/ny browser.

Har du tjekket via FTP, om dit tema virkelig er slettet? Hvad er linket til din shop?

Link to comment
Share on other sites

http://sommerkjolen.pswebshop.com/

 

Når man køber et nyt tema, så følger billeder, tekst m.m. vel med?

 

Jeg pludselig i tvivl om det egentlig er det rigtige tema, som har taget billederne fra demoshoppen med over?

Jo, når man køber nyt tema følger der også nye billeder og tekst med.

Har du tjekket via FTP, om dit tema virkelig er slettet?

Det tema du bruger nu ligger i mappen ../themes/theme1266.

Edited by elund (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Har opsat ftp tror jeg. Jeg forstår det stadig ikke, er ved at prøve at sætte en ftp server op på mit webhotel,

men det driller lidt.

 

For mig ser det ud som om prestashop blander de to temaer sammen:

Jeg har adgang til alle de nye moduler (som alle skal opdateres, 62 stk.!)

Men billeder er dem som hører til det gamle tema.

 

Er meget forvirret. Vil så gerne skifte til prestashop, men er i tvivl om det er noget jeg kan gøre selv.

post-1024240-0-24505200-1444634393_thumb.png

post-1024240-0-03966400-1444634394_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke sætte en FTP server op, du skal blot have en klient, f.eks. FileZilla. Mht. billeder der er blandet sammen skyldes det sikkert, at du mangler at deaktivere nogle moduler fra default theme. Prøv at læse dokumentationen til det theme, du har købt og kontakt evt. udvikleren for hjælp til opsætning.

 

Det er i øvrigt meget normalt, at der er en række (mange) moduler, der skal opdateres, når man lige har installeret PrestaShop. De er sikkert ikke relateret til dit theme, men er blot standardmoduler, hvor der er kommet en opdatering.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...