Jump to content

Plots minder bestellingen na upgrade

HansN

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vorige maand Prestashop geüpgraded naar de laatste versie 1.6.1.1. Sinds die upgrade zijn mijn gemiddeld aantal bestellingen drastisch gedaald (van ongeveer 1 a 2 per dag naar bijna 0).  Na de upgrade werkte het aantal bezoekers online niet meer maar dat is opgelost.  Als ik zelf mijn webshop bezoek lijkt alles goed te gaan.  Heeft iemand een idee waarmee het te maken kan hebben?  Alles lijkt normaal ingesteld. Website is: http://www.n-shop.be tips zijn zeer welkom!

Hans

Edited by HansN (see edit history)

Hoi, 

Heb je al eens gekeken of er een verschil is in bezoekersaantallen met google analytics?

Wat doen je keywords in google op welke positie sta je sinds de upgrade?

Zie je wel dat accounts aangemaakt worden, en dan de winkelwagen verlaten.

Grtz, 
Dennis

Hoi Dennis,

Alvast dank voor je reactie!

In Google analytics zie ik dat de aantallen sinds upgrade gehalveerd zijn. Ik geef elke week een index door via Attracta.com aan Google, Bing, Yahoo etc..

Kan het dat Google afstraft nal van de upgrade?? 

Hoe kan ik de positie van mijn keywords bekijken in Google, gewoon tellen?

Ik zie inderdaad accounts aangemaakt worden en verlaten winkelwagens maar niet meer dan vroeger het geval was.

Groeten!

Hans

http: www.n-shop.be

Je zou omdat te controleren je rankings van de keywords moeten controleren

vraagje was je site altijd al meertalig ?

Grtz, 

Dennis

Ja maar na de upgrade heb ik vooral de Nederlandstalige versie verder up to date gebracht (bijna alle klanten zijn nederlandstalig), in de andere talen zitten er nog wat fouten.

In google analytics is de ranking niet zo best, 1,3 voor de naam van de shop maar sommige artikelen zitten op 33. ik weet echter niet op hoeveel ze stonden ervoor...

Edited by HansN (see edit history)

• 2 weeks later...

Weet iemand hoe ik volgend probleem moet aanpakken en waar?

To speed up page load times for visitors of your site, remove as many landing page redirections as possible, and make any required redirections cacheable if possible.