Jump to content

[LØST] Email layout - hurtig/nem tilretning af templates?


Pipsie

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Det kommer an på, hvad du efterspørger. E-mails er ret nemme at rette i en HTML-editor. Og selv i notepad++ kan du relativt nemt rette teksterne. Men vil du rette udseende, skal du kunne HTML eller have en editor for bedste resultat. Siger jeg uden at have brugt den indbyggede funktionalitet, da den i tidligere versioner aldrig har virket korrekt - men måske gør den nu?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brug for at lave en ny email: Betal via PayPal (evt. som en kopi af en af de eksisterende, f.eks. bankwire). Jeg har lavet en kopi og givet den nyt navn, uploaded via ftp til mails/da, men kan ikke se den, når jeg skal bruge Statusser, eller når jeg går ind på Oversættelser > Email oversættelsesskabelon.

Hvad kan jeg gøre?

 

PS 1.6.0.8

 

/Torben

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234

 

Tak for dit svar...

 

Det er sådan set både designet og teksten!

Ja teksten er sådan set meget let at tilrette, det har jeg heller ingen problemer med, men jeg bryder mig ikke om det layout som er der og ville gerne gøre noget ved det.

Har dog fundet et fantastisk spændende software til at designe Responsive email templates. Så det vil jeg give mig i kast med.

Nej den indbyggede funktionalitet er ikke nem at arbejde med... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brug for at lave en ny email: Betal via PayPal (evt. som en kopi af en af de eksisterende, f.eks. bankwire). Jeg har lavet en kopi og givet den nyt navn, uploaded via ftp til mails/da, men kan ikke se den, når jeg skal bruge Statusser, eller når jeg går ind på Oversættelser > Email oversættelsesskabelon.

Hvad kan jeg gøre?

 

PS 1.6.0.8

 

/Torben

Opret venligst ny tråd om dette, da denne tråd handler om at tilrette eksisterende templates Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...