Jump to content

[Opgelost] Bestelling ophalen aan huisadres, nieuwe vervoerder aanmaken?


Recommended Posts

Beste Alle,

 

Klanten kunnen in mijn webshop online de producten kopen en bij mij thuis afhalen. Alleen kan ik geen module of instellingen vinden die dit juist aan geeft.

 

Ik heb momenteel een nieuwe vervoerder aangemaakt die ik 'afhalen op afspraak' heb genoemd en deze de prijs €0,00 of gratis heb gezet. 

 

Kan dit anders of makkelijker? En kan er nog een optie gegeven als contant betalen bij afhalen.

 

Mocht iemand mij kunnen helpen dan graag!!

al vast bedankt

 

Stefan 

www.oudetennisballen.com

 

 

 

Edited by oudetennisballen.com (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Voor contant afrekenen is een module beschikbaar.
Afhalen heb ik op de zelfde manier ingesteld, deze alleen niet als standaard ingesteld, anders meld de shop altijd dat de bestelling gratis verzonden wordt, en krijgen mensen verrassingen in de winkelwagen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Beste Alle,

 

Klanten kunnen in mijn webshop online de producten kopen en bij mij thuis afhalen. Alleen kan ik geen module of instellingen vinden die dit juist aan geeft.

 

Ik heb momenteel een nieuwe vervoerder aangemaakt die ik 'afhalen op afspraak' heb genoemd en deze de prijs €0,00 of gratis heb gezet. 

 

Kan dit anders of makkelijker? En kan er nog een optie gegeven als contant betalen bij afhalen.

 

Mocht iemand mij kunnen helpen dan graag!!

al vast bedankt

 

Stefan 

www.oudetennisballen.com

zoals mijn voorganger al zei :

de vervoerder zit ook al standaard in de shop "afhalen" (my carrier) de meeste passen deze inderdaad ook naar wens aan 

 

met het betalen heb je twee eenvoudige opties

1) zoek de module Cash on delivery

2) bankwire of rembours aanpassen dwz de mail template pas je aan waarin vermeld wordt dat er bij het ophalen betaald kan worden 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

de Cash on Delivery module vind je hier :

https://www.prestashop.com/forums/topic/75458-module-cash-on-delivery-cod-v05-with-fixed-and-percentage-fees/page-9

 

tevens kijk even in het nederlands forum bij algemeen

daar is ook een topic met handige modules , daar staat de COD ook tussen ,

 

indien je vraag in post 1 is beantwoord dan kan je het topic als opgelost zetten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...