Jump to content

Flyt et modul i højre hjørne ibackoffice under moduler und positioner virker ikke


surferspoint

Recommended Posts

Jeg er ved at lave nogle ændringer rent visuelt på min side og vil derfor gerne have flytte lidt rundt på nogle ting, så som at der skal være en oversigt over kategorienes opbygning på siden til venstre.

Derfor er jeg inde og vil flytte et modul i backoffice under Moduler og under Positioner, og her er der mulighed for at trykke på knappen i højre hjørne, når jeg trykker på knappen sendes jeg til dette link, som giver mig en blank side. Linket er følgende, og kan ikke få det til at føre hen til det rigtige sted. Der er vedhæftet to screenshoots af hvad der sker.

http://surferspoint.dk/Backoffice/index.php?controller=AdminModulesPositions&addToHook&token=443894c01c308f7f7b8abbbb2838b61a

Håber der er nogen der har haft samme problem eller har en løsning til dette?

post-1029255-0-93609400-1443008039_thumb.png

post-1029255-0-73622200-1443008040_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger ikke selv Live edit, men ved, at der i en del versioner har været problemer med den (sletter indhold, ødelægger siden m.m.) men ved ikke, om det er tilfældet i nyere versioner, som jeg formoder du bruger? Det bedste er derfor, efter min mening at flytte moduler vha. den funktionalitet, der findes på samme side som Live edit. Læs evt. PrestaShops egen dokumentation om Hooks (det er lidt teknisk).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...