Jump to content

Gelaagd navigatie blok product kenmerken gebruiken ipv product attributen


Recommended Posts

Je kunt perfect filteren op "productkenmerken",

je moet wel telkens bij product "functies" gebruik maken van "Vooraf gedefinieerde waarde"

en nooit van "of Aangepaste waarde" want bij gebruik van aangepaste waarde wordt deze niet toegevoegd aan de filters

Je moet wel nog even je productfilter toevoegen
1. Ga naar "Modules"

2. Type/zoek "Gelaagd navigatie blok"

3. Klik op "configureer"

4. wijzig of voeg een nieuwe template toe en selecteer de filter die je wilt gebruiken.

 


op de link hierboven zie je dat er gebruik gemaakt wordt van filter via attributen maar ook via product kenmerken

bijvoorbeeld: Versnellingen vooraan, Versnellingen achteraan, Schakelsysteem, Soort verlichting, ... zijn allemaal product kenmerken
 

Edited by Crezzur (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Helemaal opgelost is het nog niet ;) Op webshop 1 draait het en werkt het volledig. echter op de webshop welke ik voor een ander aan het maken ben werkt deze niet. Zodra ik een template op een subcategorie activeer ( met welke filters dan ook ) verdwijnen de producten. Als ik deze uit zet komen de producten weer terug.

Als ik deze geactiveerd heb krijg ik 2 filters te zien:  Beschikbaar en staat. Ik kan hier verder echter niets in kiezen.

 

Edit: als ik de module niet op de betreffende categorie instel zijn de producten wel zichtbaar.. maar uiteraard geen filter.

 

Edit2: Het lijkt er op dat het gelaagde navigatie blok de producten niet kent.. het herbouwen van de index ed doet geen wonderen.

 

Help?

Edited by RemcoDr (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...