Jump to content

Plus, min en verwijder knop in winkelwagen werken niet


CSEpe

Recommended Posts

v1.6.0.9

Als ik klik op de plus, min of verwijder knop van het aantal producten in de winkelwagen krijg ik in debug mode:

TECHNICAL ERROR: unable to save update quantity Details: Error thrown: [object Object] Text status: parsererror

Debug uit: een wit scherm.

De link onder de knoppen zijn ok. Als ik deze link kopieer en open in ander tabblad gaat het goed.

Ga ik na het witte scherm (zandloper blijft) terug ga en de pagina ververs zijn de aantallen aangepast.

Tevens kan ik de pagina 'Configuratie informatie niet laden:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at [email protected] to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log.


Winkelwagen is opnieuw geinstalleerd, compileren geforceerd en cache geleegd.
 

Link to comment
Share on other sites

probeer eens bij: instellingen > SEO & URL's  daar de vriendelijke URL uit te zetten en bij de module: Winkelwagen blok, om daar de Ajax-winkelwagen uit te zetten.

Vervolgens de cache legen, op zowel de shop als uw browser. Probeer het dan nogmaals. 

*(dit is geen fix, alleen een test om te kijken waar/wat er mist gaat)*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Waarschijnlijk is dit de oorzaak. Antwoord van de host:
De auto increment waarde is een aanpassing welke wij recent hebben moeten maken om problemen op onze clusters op te lossen.
Helaas heeft prestashop hun CMS zo gebouwd dat deze tegenwoordig niet meer werkt of geïnstalleerd kan worden als de mysql server auto increment niet op 1 heeft staan.
Helaas kunnen wij dit aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...