Jump to content

[Løst] Hjælp Stort Problem


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Starte med at sige. Tak til dem der gider hjælpe.

 

Jeg vil starte med at sige jeg tjekker tit mine titler, meta description igennem Diagnosis som er tilbehør til chrom browseren. Så selve problemet må ikke have været der så længe for så ville jeg have opdaget det.

 

Men nu til selve problemet.

 

Jeg har over en kort periode opdaget at google webmaster tool (som vist hedder Search Console nu) fortæller jeg har nogle steder hvor jeg kan lave html forbedringer. Og når jeg tjekker det. Kan jeg se at jeg har Identiske metabeskrivelser. Og hvor det er link med navne som /10​-bo​rne​sen​ge-​mma​dra​s?l​ive​_ed​it=​&li​veT​oke​n=efterfulgt af en masse andre tal og bogstaver.

 

Og det undrede mig hvordan disse links opstod. Og kan se jeg har det i begge mine shops.

 

Så i dag ville jeg lige tjekke title igennem Diagnosis. Og så finder jeg ud af, at det ser helt forkert ud med alle mine sider. Og ingen tvivl om at der er en fejl der fremkalder alle disse fejl.

 

Jeg har smidt nogle billeder op så i kan se hvad der kommer frem når jeg tjekker titler osv fra en af mine sider.

 

Hvis man f.eks. tager denne side:

http://www.hopogleg.dk/7-juniorseng

 

Så ser det sådan ud:

VM7BP.jpg

 

 

Og sådan ser det ud når jeg tjekker med Diagnosis. Hvor url er forkert. Og title, meta osv er væk?

jfcv.jpg

 

Håber nogen kan hjælpe. Da det jo er Meget skidt for min SEO på siderne.

 

Mvh. Kim

 

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det var underligt. Så her lidt efter så prøver jeg igen, og så viser den det her:

KPb64.jpg

 

Det er dog ikke hver gang og heller ikke på alle sider den viser det som det skal se ud. Og ej heller på min anden shop www.ithansen.dk den har også disse problemer.

 

Og google webmaster tool finder jo også disse underlige identiske titeltags, samt identiske metabeskrivelser og hvor det er samme problem hvor dette underlige token link fremkommer.

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Fandt aldrig ud af hvad der lige skete. Men for at være sikker på at google ikke straffede mig for DC. Så satte jeg inde i google webmaster tool et Webadresseparametre op så den undlader at optage adresser med et ? i.

 

Så burde det være løst i forhold til DC.

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...